نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 شهریور 1397
ساعت 08:00

جنگنده‌های مخفی در Ace Combat 7

3 از 5

تهیه‌کننده بازی Ace Combat 7، اخیرا وجود هواپیماهای قابل انتخاب و هنوز فاش نشده بیشتری در این بازی را تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سبک پرواز و مبارزات هوایی، می‌توانند در ابتدای سال میلادی آینده منتظر عرضه جدیدترین نسخه یکی از قدیمی‌ترین‌های این ژانر یعنی Ace Combat 7: Skies Uknown باشند. این سری از بازی‌ها همواره به خاطر وجود طیف گسترده‌ای از هواپیماهای جنگی قابل پرواز خود شناخته می‌شوند، که این شامل هواپیماهای جنگنده و چندمنظوره نیز می‌شود. درحالی که تاکنون تعداد زیادی از هواپیماهای قابل انتخاب و پرواز در بازی فاش شده، با این حال هنوز نیز این سوال وجود دارد که آیا Bandai Namco، اینجا لاین‌آپ بیشتر و فاش‌نشده‌ای از این قبیل هواپیماها را نیز در بازی گنجانده است یا خیر.

صحبت‌های اخیر در جریان مصاحبه تهیه‌کننده بازی یعنی Kazutoki Kono منتشر شده که در پاسخ به این سوال، فاش کرده که هنوز هم در این بازی هواپیماهای قابل پرواز بیشتری هست که هنوز معرفی نشده‌اند. او در این زمینه نیز مورد سوال قرار گرفت که این هواپیماها  چه تعداد است که پاسخی نداد؛ با این حال او توضیح داد که این لاین‌آپ چگونه انتخاب شده است. او در این زمینه گفت:

برای بازی AC7، ما مدل‌های سه‌بعدی از تمامی هواپیماهای موجود را از صفر طراحی کردیم. اینکه چه مقدار در این بخش زمان صرف شده باید بگویم که این زمانی عظیم را از ما گرفت. اساسا آنچه که ما قصد انجامش را داشتیم، این بود که به بازخوردهای طرفداران گوش دهیم و ببینیم کدام دسته از هواپیماها میان آن‌ها محبوب‌تر بوده است. بر این اساس، ما میان هواپیماها اولویت‌بندی انجام دادیم و سعی کردیم در این زمینه تا جای ممکن هواپیمای قابل انتخاب اضافه کنیم.

پیرامون این بازی، پیش از این باندای نامکو اطلاعات زیادی را در قالب توضیحات، در صفحه رسمی وب‌سایت بازی منتشر کرد که می‌توانید در بازی‌مگ مطالعه کنید. در این زمینه، تعدادی تریلر از جمله یک تریلر گیم‌پلی نیز اخیرا از «ایس کامبت 7» منتشر شده است، که می‌توانید آن را نیز در بازی‌مگ تماشا کنید. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان منتشر شود. کاربران PC نیز حدود یک ماه بعد می‌توانند شاهد عرضه بازی از طریق Steam باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.