نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 شهریور 1397
ساعت 09:00

Fortnite به رکورد تعداد بازیکنان ماهانه جدیدی دست پیدا کرد

0 از 5

اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده که تعداد بازیکنان ماه آگوست بازی فورتنایت، رکورد بیشترین جامعه بازیکنان ماهانه بازی را شکسته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی و در جدیدترین آمارهای ماهانه منتشر شد از بازی فورتنایت که به ماه گذشته میلادی (آگوست) مربوط است، مشخص شده که این بازی ۷۸٫۳ میلیون بازیکن داشته است. این آمار که از جانب سازنده بازی یعنی اپیک گیمز منتشر شده، نشان می‌دهد که این تعداد در واقع بالاترین جامعه آماری بازیکنان ماهانه از زمان عرضه بازی تاکنون بوده است.

اپیک در ادامه اطلاعیه خود گفته که ورود این میزان بازیکن به بازی، مشکلاتی نیز ایجاد کرده که از جمله آن‌ها پیدا شدن نقاط ضعف و ارتقا وضعیت‌های سیستمی از جمله بهبود بخش آمارها و سرورهای بازی بوده است. گفتنی است که با وجود رسیدن تعداد بازیکنان ماهانه فورتنایت به حدود ۸۰ میلیون نفر، اپیک صحبتی پیرامون درآمدهای این بازی از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای نکرده است؛ این درواقع مرسوم‌ترین روش کسب درآمد سازندگان در بازی نیز هست. در این ارتباط، ذکر این نکته نیز ضروری است که بازی فورتنایت، یک عنوان بتل رویال و رایگان است و با در نظر گرفتن اینکه بازی در واقع برای همه در دسترس قرار دارد (دارندگان کنسول، PC، نینتندو سوییچ و دستگاه‌های موبایل)، همچنان می‌توانیم شاهد رشد بیشتر آمار بازیکنان آن نیز باشیم.

بازی فورتنایت در حال حاضر فصل پنجم خودش را برگزار می‌کند و اپیک تا مدتی دیگر فصل ششم بازی را نیز شروع خواهد کرد. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، PC، نینتندو سوییچ و iOS در دسترس قرار دارد، و درحالی که نسخه اندرویدی بازی همچنان دوره بتای خودش را می‌گذراند، در نهایت به شکل رسمی برای دیوایس‌های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.