نویسنده: میلاد شجری جمعه، 30 شهریور 1397
ساعت 14:00

بازی Red Dead Redemption 2 دارای حالت اول شخص در هنگام عرضه خواهد بود

0 از 5

به تازگی تایید شده است که بازیکنان قادر خواهند بود تا عنوان جهان آزاد و اکشن Red Dead Redemption 2 به صورت اول شخص نیز تجربه نمایند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همانند عنوان جهان آزاد و ماجراجویی قبلی شرکت راک‌استار گیمز یعنی Grand Theft Auto V، بازی بسیار موردانتظار Red Dead Redemption 2 به هر دو صورت اول شخص و سوم شخص نیز قابل بازی خواهد بود. دوربین سوم شخص بازی همانند بازی اورجینال Red Dead Redemption، به طور پیش‌فرض فعال خواهد بود اما شما قادر خواهید بود که از دید اول شخص نیز به انجام بازی بپردازید که تجربه کاملا متفاوتی را به ارمغان خواهد آورد. درست مثل بازی GTA V، دید اول شخص می‌تواند شما را به شکل عمیق‌تری در بازی «رد دد ردمپشن ۲» فرو ببرد. اسب سواری در حالت اول شخص نیز حس و حال کاملا جدیدی محسوب می‌شود و مبارزات ممکن است که درگیرکننده‌تر به نظر برسد.

بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ میلادی بدون داشتن حالت اول شخص برای کنسول‌‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس قرار گرفت. این حالت، زمانی که بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد، در دسترس قرار گرفت و در نسخه پی‌سی بازی (پلتفرمی که فقط شایعه شده عنوان Red Dead Redemption 2 برای آن عرضه خواهد شد) که دیرتر از همه پلتفرم‌ها، عرضه شد نیز موجود بود. البته این تنها موردی نیست که بازی RDR 2 از بازی GTA V به ارث برده است؛ حالت چندنفره بازی به نام Red Dead Online نیز دنباله‌رو موفقیت GTA Online شکل گرفته و به عنوان یک بتا، حدود یک ماه بعد از عرضه بازی اصلی منتشر خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2 برخلاف شماره‌ای که در نام خود دارد، یک پیش درآمد برای عنوان اورجینال Red Dead Redemption است. وقایع آن حدود ۱۲ سال قبل از نسخه قبلی، جایی که خلافکار‌ها در حال فرار از مامورین و جایزه‌ بگیر‌ها در سرار آمریکا هستند، اتفاق می‌افتد و داستان نیز درباره شخصیتی به نام آرتور مورگن، یکی از اعضای مهم گروه خلافکار داچ ون در لیند، است. شایان به ذکر است که گروه گنگ مذکور نقش پررنگی در بازی ایفا می‌کند و شما قادر خواهید بود که از طریق راه‌های مختلف به تعامل با اعضای مختلف گروه پرداخته و رابطه‌ای میان خود تشکیل دهید؛ مثلا از آن‌ها بخواهید که در شکار‌ها و دزدی‌ها همراهتان باشند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.