در حدود یک دهۀ گذشته، عمدۀ محصولات اصلی شرکت Ubisoft به طور کلی از یک فرمول ساختاری یکسان استفاده کردهاند که به نوعی این فرمول تبدیل به الگوی اصلی ساخت عناوین Open World شده است. در قالب این فرمول تعداد محدودی از فعالیتها، چندین و چند بار در گوشه و کنار نقشههایی معمولاً بیش از حد وسیع پخش شدهاند تا با قلق ...
ادامه مطلب
8.4
خیلی خوب
(نویسنده همکار: Bahram)
نسل هفتم برای Capcom نسل بسیار پر فراز و نشیبی بود، به دلیل خروج تعدادی از مهرههای اصلی این شرکت در پایان نسل ششم، یک خلأ استعداد جدی به وجود آمده بود که با تصمیمهای مدیریتی نامناسب حتی با وجود موفقیت تجاری قابل توجه برخی از خروجیهای آن دوره، آسیب جدی به نام و نشان کپکام وارد ...
ادامه مطلب
9.1
فوق العاده
بدونشک بازیهای مستقل یکی از اصلیترین، جدانشدنیترین و لذتبخشترین بخشهای صنعت ویدئوگیم هستند. حال آیا بازی Sakuna : of Rice and Ruin هم بخشی از آن محسوب میشود ؟ با بازیمگ همراه باشید.
آثار مستقل نقش چرخدندههای ریز صنعتویدئوگیم را دارند. در واقع هرچند نقشی که آنها ایفا میکنند کوچک بوده و شاید دیده ...
ادامه مطلب
6
متوسط
سری Kingdom Hearts بدون شک یکی از عجیبترین، پیچیدهترین و در عین حال خلاقانهترین فرنچایزهای صنعت بازیسازی به شمار میآید. فرنچایزی که ابتدا به عنوان نقطۀ تلاقی دنیای انیمیشنهای دیزنی با حس و حال سری Final Fantasy توسط Testsuya Nomura جوان ساخته و پرداخته شد، در نزدیک به 20 سالی که از تولد آن میگذرد در کن ...
ادامه مطلب
7.4
خوب
عنوان Black Ops Cold War آن بازگشت باشکوهی نیست که بسیاری از طرفداران سرسخت کال آو دیوتی مدتهاست انتظارش را میکشند، اما دقیقا همان چیزی است که یک کال آو دیوتی باید باشد؛ دوست داشتنی، کلیشهای، هیجان انگیز و بهم ریخته. کلد وار ذات واقعی یک کال آو دیوتی را دارد و به خاطر همین، برای بسیاری از بازیکنان تجربهای ...
ادامه مطلب
8
خیلی خوب
بدون شک اگر یک چیز باشد که طرفداران کنسول PlayStation 5 و بازیهایش هیچوقت آن را فراموش نخواهند کرد معرفی بازی Bugsnax با آن ویدیو عجیب و غریب و از ناکجا آبادش و همچنین آهنگ بسیار گیرا و خاطره برانگیزش خواهد بود. بازی که در شبکههای اجتماعی شوخیهای بسیار زیادی با آن شد و برای مدت زیادی تا ویدیو معرفی گیم پلی ...
ادامه مطلب
8.2
خیلی خوب
تولد ژانر وحشت را میتوان با ساخت فیلم «روانی» به کارگردانی آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۶۰ میلادی نام برد. در عمل فیلمهای ترسناک در همان سالها و محصولات آغازینشان در اوج قرار داشتند و با ساخت فیلمهای بیشتر، تنها شاهد محصولاتی تکراری و فاقد هرگونه نوآوری بودیم که تنها به دلیل انتشار آنها قبل از «هالووین» موفق به ...
ادامه مطلب
7
خوب
مدتی است که بازیهای اول شخص در یک چرخه تکرار گرفتار شدهاند و سازندگان برای تغییر آن دست به ایدههای فراوانی زدهاند که گاه این تغییرات مثبت و گاهی نیز وضعیت را بدتر از قبل کرده است. یکی از این تغییرات بالا بردن سرعت گیمپلی و ایجاد چالشهای سخت و ترشح آدرنالین در خون گیمرهاست که اخیرا به تعداد این عناوین اف ...
ادامه مطلب
8.8
عالی