با عرضه سالانه عناوین ورزشی، یکی از معضلاتی که این سالها با آن طرف هستیم، عدم پیشرفت و عرضه محصولی مشابه نسبت به سال قبل است. به عنوان مثال سری NBA 2K به صورت سالانه منتشر میشود، اما در عمل شرکت 2K به عنوان ناشر، همان نسخه سال ۲۰۱۶ را در این سالها با تغییراتی اندک و با قیمت کامل روانه بازار میکند. عملی که ...
ادامه مطلب
7
خوب
Risk of Rain 2 از آن دسته آثاری است که به سختی بتوان عنوانی نزدیک به آن پیدا کرد. ترکیب ریشههای Dungeon Crawler شماره اول با لوترشوترهای چندنفرهای همانند Borderlands و حتی کوآپهای 4 نفره، نتیجهای واقعا اعجابانگیر در بر داشته است. به طوری که بسیاری از مشکلات کلاسیک ژانرهای مذکور نه تنها در بستر Risk ...
ادامه مطلب
8.9
عالی
عرضه سالیانه بازیهای ورزشی با کمترین تغییرات ممکن و پوسته ظاهری جدید با دریافت هزینهای کامل به مانند یک بازی جدید تبدیل به یک روند عادی و حتی قابل انتظار شده است، بازیهایی که حتی با وجود پرداخت 60 دلاری (قیمت جهانی یک بازی در نسل حاضر) به شما اجازه دسترسی کامل به تمام محتوای آن را نمیدهند و بازیکن باید ب ...
ادامه مطلب
6.2
متوسط
احتمالا برایمان پیش آمده که به گرفتاری یا مشکلی بربخوریم و با تعریف کردن داستان آن برای فردی مناسب، صرف نظر از اینکه کاری از دست او برمیآید یا نه، همدردیاش کمی خیالمان را آسودهتر کند، احساس بهتری کنیم و با اتفاق یا مشکل روبهرو، راحتتر دست و پنجه نرم کنیم. Welcome To Elk با آرت جذاباش، ایده ...
ادامه مطلب
8.2
خیلی خوب
هرساله آثار مستقل بسیاری منتشر شده و دیگر بازیها را تحتتاثیر خود قرار میدهند. Celeste بارزترین مثال برای این امر است. اثری که توانست نامزد بهترین بازیهای سال ۲۰۱۸ شود. حتی بسیاری از منتقدان و گیمرها بر این باور بودند که این عنوان لایق کسب جایزه بهترین بازی سال است. حال آیا اولین اثر استودیو Exiin، بازی ...
ادامه مطلب
7.2
خوب
در سال 2010 بود که Curt Schilling به لطف وام 75 میلیون دلاری قابل توجهی که ایالت رود آیلند در اختیار او قرار داد، شرکت بازیسازی خود با نام 38 Studios را، که برنامههای جاهطلبانه و بزرگی در سر داشت، به این ایالت منتقل کرد اما همین وام بزرگ تبدیل شد به نفرینی برای این شرکت. «شیلینگ» که ورزشکار شناخته شدهای د ...
ادامه مطلب
7.7
خیلی خوب
وقتی Nintendo به سراغ ژانر جدیدی میرود، معمولاً انتظار اتفاقی خاص و غیرمنتظره داریم. در انتهای دهۀ 1990 میلادی Masahiro Sakurai که به عنوان خالق شخصیت Kirby شناخته میشد، مأموریت پیدا کرد تا عنوانی در ژانر مبارزهای خلق کند که در کنار حفظ کیفیت همیشگی محصولات نینتندو، در امتداد حس و حال دیگر محصولات این کمپا ...
ادامه مطلب
5.3
ضعیف
احتمالا با شرکت Slightly Mad Studio آشنا هستید. شرکتی که قبلها اعضای آن وظیفه ساخت NFS Shift را عهدهدار بودند. سپس این استودیو اقدام به ساخت عنوانی بلندپروازانه در سبک رانندگی کرد که قصد داشت مرزهای شبیهسازی را گسترش دهد و البته تا حدودی نیز موفق بودند زیرا عنوانی که ساخته بودند، بدون فرمانهای مخصوص تقریب ...
ادامه مطلب
5.6
متوسط