به عنوان بازی که نزدیک به 23 سال پیش منتشر شد، Doom 64 واقعا خوب مانده است. شاید باور نکنید، اما بعد از این همه سال هم نصف بیشتر ایدهها و المانهای بازی، قدیمی یا منسوخ شده به حساب نمیآیند؛ بالعکس، این ایدهها و المانها ثابت میکنند که چرا دوم همچنان یکی از خاصترین شوترهای اول شخصی است که در تاریخ بازیها ...
ادامه مطلب
8
خیلی خوب
عنوان Convoy: A Tactical Roguelike از آن دست از عناوینی است که تنها میتوان نمونه مشابه آن را توسط دیگر سازندگان مستقل پیدا کرد. به بیان دیگر عنوان کاروان در یک سبک خاص منتشر شده که طرفداران محدودی هم دارد و در نگاه اول عنوانی سخت، بدون هدف و خسته کننده به نظر میرسد، اما با تکرار بازی آرام آرام مسیر پیشرو ...
ادامه مطلب
6.5
متوسط
درست در زمانی که سری بازیهای رزیدنت اویل، با انتشار Resident Evil 7 مجددا «به ریل برگشت»، کپکام همه علائم موردنیاز را به طرفدارانش نشان داد که حالا خود این کمپانی ژاپنی نیز فلسفه بازیسازیاش را به سطح متفاوتی ارتقا داده است. فرنچایز RE برای کپکام و طرفداران، فقط حکم یک سری محصول تجاری را ندارد و این شرکت ...
ادامه مطلب
9
عالی
سری The Legend of Heroes قدمتی مشابه با فرنچایزهای بزرگ و شناخته شده نقش آفرینی ژاپنی همانند Final Fantasy و Dragon Quest دارد اما در طول بیش از 30 سالی که از عمر این فرنچایز میگذرد، نه تنها نتوانسته در حد و اندازه دو سری نامبرده خود را مطرح کند بلکه حتی برای رسیدن به فرنچایزهای میانردهتر مانند Megami Tens ...
ادامه مطلب
8.6
عالی
Bloodroots ویژگی دارد که مبارزاتش را از هر عنوانی که تا به حال تجربه کردهاید متمایز میسازد: آن هم اینکه هر چیزی را که در مراحل بازی به چشم میخورد، میتوان به عنوان یک اسلحه استفاده کرد؛ از یک پرتغال گرفته تا یک چوب ماهیگیری! باورش سخت است، اما هنگامی که در حال فرار کردن از سه سرباز تبر به دست هستید که با ...
ادامه مطلب
8
خیلی خوب
در یک نگاه کلی، ممکن است تمامی نسخههای فرنچایز Doom، عناوین اکشن محور سادهای به نظر برسند که هیچ حرف خاصی برای گفتن ندارند؛ اما اگر با دقت بیشتری هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که نه تنها تک تک این عناوین جزو بهترین بازیهای ژانر خود هستند، بلکه بسیاری از آثار اکشن محوری که در چند ...
ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
4 سال پیش بود که قسمت پنجم از سری بازی محبوب Persona بعد از 8 سال طولانی به دست طرفداران و مخاطبانش رسید، نتیجه نهایی به قدری خوب بود که این بازه زمانی طولانی با تجربه چند ساعت اولیه بازی برای مخاطب توجیه میشد. مطابق انتظار بازخورد همگان، چه عموم و چه منتقدان، از بازی فوق العاده مثبت بود و فروش بازی چه در ژا ...
ادامه مطلب
10
منحصر به فرد
سری بازیهای The Division کار خود را با بزرگترین لانچ تاریخ عناوین یوبیسافت در سال ۲۰۱۶ شروع کرد. بازی سال ۲۰۱۶ دیویژن، هرگز یک تجربه بد محسوب نمیشد و عمده انتقادات به آن به کمبود محتوا در روزهای اول عرضه برمیگشت. یوبیسافت هم خیلی خوب این نقدها را شنید و از آنجایی که این یک بازی تماما آنلاین و با دوره پش ...
ادامه مطلب
8.8
عالی