تجربه Valorant برای کسانی که وقت زیادی از عمر خود را به پای Counter Strike گذاشته‌اند، بسیار لذت بخش خواهد بود؛ نه فقط به خاطر ظاهر مشابه دو بازی، بلکه به خاطر کنترل سفت و گان پلی دقیق ولورنت که برای کهنه کاران کانتر استرایک به شدت آشنا است. در کنار این گان پلی دقیق، هیروها و قابلیت‌های آن‌ها قرار دارند که مش ... ادامه مطلب
7
خوب
بیشتر از یک سال از عرضه Mortal Kombat 11 می‌گذرد، عنوانی که بدون شک سزاوار لقب برترین بازی فایتینگ نسل هشتم است. زمانی که بازی در سال 2019 منتشر شد، مورد تمجید بسیاری از منتقدین قرار گرفت و توانست توجه عده زیادی از بازیکنان را به خود جلب کند؛ منتقد بازی‌مگ نیز، گیم پلی و جلوه‌های بصری‌اش را مورد ستایش قرار دا ... ادامه مطلب
8
خیلی خوب
شانس بازی Mafia III برای دریافت جایزه غلط اندازترین نامگذاری تاریخ بسیار بالاست! همین مسئله به اضافۀ تعدادی از مشکلات فنی، تکراری شدن سریع و کشدار بودن بی دلیل گیم‌پلی دست به دست هم دادند تا این اثر از نظر هنری به شکست بزرگی تبدیل شود اما فروش 7 میلیون نسخه‌ای به همراه فروش چند محتوای فرعی آن باعث شد تا تبدیل ... ادامه مطلب
7.1
خوب
سری بازی Saints Row در طول حیاتش پستی و بلندی‌های پرتعدادی را گذرانده است، دو شماره اول که تقلید‌هایی نه چندان جالب و بی کیفیت از سری بازی Grand Theft Auto بودند تا اینکه بالاخره در شماره سوم توانستند راهشان را جدا کنند و به نحوی بهترین شماره سری را عرضه کنند و سپس در قدم چهارم دیوانگی و مستقل شدن را به درجه ... ادامه مطلب
6.6
خوب
در سال‌های اخیر عادت کرده‌ایم که بازی‌های ویدئویی سال‌ها قبل از آماده شدن معرفی شده و چندین بار عرضۀ آن‌ها با تأخیر مواجه شود به گونه‌ای که نهایتاً با هیجان کمتری آن‌ها را تجربه کنیم اما در رابطه با بازسازی، ریمستر و عرضۀ مجدد سری Mafia، استودیوی Hangar 13 و ناشر آن‌ها 2K Games، تصمیم گرفته‌اند تا مسیر متفاوت ... ادامه مطلب
7
خوب
Hideki Kamiya را معمولاً به عنوان کارگردانی تجربه‌گرا و با ایده‌های عجیب می‌شناسیم، مثلاً زمانی که وظیفۀ ساخت قسمت جدیدی از سری Resident Evil به او محول شد، محصول نهایی بازی Devil May Cry بود! «کامیا» اولین بار و زمانی که هنوز در Capcom حضور داشت با Viewtiful Joe به سراغ ژانر ابرقهرمانی رفت اما این ژانر با چا ... ادامه مطلب
6.8
خوب
در سال‌های اخیر عناوین متفاوت و بسیار خوبی را در سبک Rogue-lite دیده‌ایم که توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی را کسب کنند و با جذب مخاطبان برگشت مالی بسیار خوبی را نیز رقم بزنند، بعنوان مثال بازی‌های Dead Cells و The Binding Of Issac نمونه‌های بسیار موفق و تمام و کمال این ژانر هستند که مطمئنا با عرضه هر بازی مقایس ... ادامه مطلب
7.8
خیلی خوب
این روزها اگر از دور به فضای عناوین مستقل نگاه کنیم به نظر می‌رسد که کل این جریان را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: آثار با سبک و سیاق مترویدوینیا با طراحی پیکسل آرت و آثار مبارزه با کارت! هر چند چنین برداشتی کاملاً اشتباه است اما دو دستۀ ذکر شده بخش بزرگی از بازار بازی‌های ویدئویی مستقل را اشغال کرده‌اند که ب ... ادامه مطلب
8.2
خیلی خوب