نویسنده متن: کاوه اسکندری بازی Indivisible را می‌توان یکی از موفق‌ترین آثار فاند شده توسط پلتفرم‌های «CrowdFunding» در سال‌های اخیر دانست. جدیدترین اثر استودیو Lab Zero که بیش از این با ساخت عنوان Skull Girls به سر زبان‌ها افتاده بود و این بار، قصد ورود به دنیای نقش‌آفرینی را داشت. بدون شک یکی از دلایل موفقی ... ادامه مطلب
8.1
خیلی خوب
Borderlands 3 هیچ نو آوری خاصی ندارد؛ به هیچ عنوان ریسک نمی‌کند و سعی ندارد چیز جدیدی ارائه دهد، بلکه فقط تلاش می‌کند تا یک دنباله قابل قبول برای بردرلندز 2 باشد. با این وجود، کارش را هم به عنوان یک شوتر اول شخص و هم به عنوان یک اثر اکشن نقش آفرینی، عالی انجام داده است؛ جدا از گان پلی معرکه و المان‌های نقش آف ... ادامه مطلب
8
خیلی خوب
توضیح درباره سری بازی Call Of Duty به جامعه علاقه مندان به بازی‌های ویدیویی بدون شک کار هجو و بیهوده‌ای خواهد بود، سری بازی که به قدری مشهور و پرطرفدار است که از محدوده خود خارج شده و حتی افرادی که نزدیک بازی‌ها نمی‌شوند نیز حداقل برای یک بار هم که شده اسم آن به گوششان خورده است. با این وجود چند سالی است که ا ... ادامه مطلب
8.6
عالی
بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند مدت اخیر ساخته جدید استدیو محبوب و دوست داشتنی Obsidian یعنی The Outer Worlds بوده است. بازی که با تریلری جنجالی و جالب در The Game Awards سال 2018 معرفی شد و اعلام کننده بازگشت این استدیو به ساخت یک بازی نقش آفرینی شوتر اول شخص به سبک یکی از بهترین بازی‌هایشان یعنی ... ادامه مطلب
9.2
فوق العاده
نسخه اول Trine جزو عناوینی بود که همراه موج اول بازی های‌مستقل عرضه شد و به دلیل ساختار متفاوت، گرافیک چشم‌نواز و کاراکترهای دوست‌ داشتنی تبدیل به یکی از عناوین قابل توجه سال 2009 شد. تیم سازنده از محبوبیت این عنوان در جهت ساخت عناوین جدید در سری استفاده کرد. اکنون که شاهد عرضه نسخه چهارم این سری هستیم، می‌تو ... ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
با توجه به وضعیت ساخت و عرضه عناوین Cosmic Horror به نظر می‌رسید که به زودی قرار است یک آخرالزمان بیرون آمده از ذهن H.P. Lovecraft را تجربه کنیم. بازی Moons of Madness چندمین اثر متأثر از نوشته‌های «لاوکرفت» که باز هم با یک پیچ و تاب تازه بر ایده‌های «وحشت کیهانی» تلاش شده تا تجربه‌ای خاص در ژانر وحشت را برای ... ادامه مطلب
7.6
خیلی خوب
دوره‌ای نه چندان دور از تاریخ صنعت گیم وجود داشت که ساخت بازی‌ها به مانند الان پر هزینه و وقت گیر و ریسکی نبود و دست ناشران و استدیوها برای ساخت هر نوع بازی کاملا بسته نبود. فیلم بازی‌ها دقیقا در دسته ساخته‌هایی قرار می‌گرفتند که در اکثر مواقع و معدود عناوین قابل توجه نه وقتی برایشان گذاشته می‌شد و نه هزینه و ... ادامه مطلب
4.4
ضعیف
جدا از تمامی ایرادات بازی، بزرگ‌ترین مشکل Felix the Reaper این است که نمی‌تواند تشخیص دهد فرق بین چالش برانگیز و آزار دهنده چیست؛ حل کردن هر معما در بازی دشوار و زمان بر است، اما این نیاز به زمان زیاد به خاطر دیزاین زیرکانه یا پیچیده نیست؛ بالعکس، ساختار کلی معماها بسیار ساده بوده و هیچ گونه پیچیدگی در آن‌ها ... ادامه مطلب
5.5
ضعیف