Hideki Kamiya را معمولاً به عنوان کارگردانی تجربه‌گرا و با ایده‌های عجیب می‌شناسیم، مثلاً زمانی که وظیفۀ ساخت قسمت جدیدی از سری Resident Evil به او محول شد، محصول نهایی بازی Devil May Cry بود! «کامیا» اولین بار و زمانی که هنوز در Capcom حضور داشت با Viewtiful Joe به سراغ ژانر ابرقهرمانی رفت اما این ژانر با چا ... ادامه مطلب
6.8
خوب
در سال‌های اخیر عناوین متفاوت و بسیار خوبی را در سبک Rogue-lite دیده‌ایم که توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی را کسب کنند و با جذب مخاطبان برگشت مالی بسیار خوبی را نیز رقم بزنند، بعنوان مثال بازی‌های Dead Cells و The Binding Of Issac نمونه‌های بسیار موفق و تمام و کمال این ژانر هستند که مطمئنا با عرضه هر بازی مقایس ... ادامه مطلب
7.8
خیلی خوب
این روزها اگر از دور به فضای عناوین مستقل نگاه کنیم به نظر می‌رسد که کل این جریان را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: آثار با سبک و سیاق مترویدوینیا با طراحی پیکسل آرت و آثار مبارزه با کارت! هر چند چنین برداشتی کاملاً اشتباه است اما دو دستۀ ذکر شده بخش بزرگی از بازار بازی‌های ویدئویی مستقل را اشغال کرده‌اند که ب ... ادامه مطلب
8.2
خیلی خوب
مدرن وارفیر 2 بدون شک بهترین عنوان فرنچایز کال آو دیوتی است؛ شاید این جمله را هزاران بار شنیده باشید اما گفتن دوباره آن واقعا ضرری ندارد! زمانی که بازی در سال 2009 عرضه شد، دنیای شوترهای اول شخص را به کل دگرگون کرد و الان هم که 11 سال از انتشار آن می‌گذرد، واقعا نمی‌توان اثری مشابهش را پیدا کرد. یک بخش داستان ... ادامه مطلب
8
خیلی خوب
استودیو CBE Software که در جمهوری چک واقع شده، پیش از Someday You’ll Return (از حالا SYR) در کارنامه خود، عناوینی در سبک اشاره و کلیک داشته است. بازی جدید این استودیو که قلمرو تقریبا جدیدی برای‌اش محسوب می‌شود، سراغ Psychological Horror می‌رود و با ادغام شدن با تجربه قبلی این استودیو، کار سختی را پیش رو دارد؛ ... ادامه مطلب
7.2
خوب
در سال ۲۰۱۴ عنوان Spintires منتشر شد. عنوانی که بر پایه شبیه ساز رانندگی در جاده‌های خاکی و گلی با اتومبیل‌های سنگین و مخصوص این‌ جاده‌ها ساخته شد. شماره اول این عنوان هر چند به موفقیت فراوانی دست پیدا کرد، اما با تجربه آن‌ به غیر از فیزیک و گیم‌پلی دقیق بازی، دیگر خبری از دیگر ارکان اصلی ساخت یک عنوان موفق و ... ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
Streets of Rage، یا همان «شورش در شهر»، بخش بزرگی از خاطرات کودکی افرادی مثل من را اشغال کرده اما مثل تعداد زیادی از فرنچایز‌هایی که در نسل‌های سوم و چهارم اسامی بزرگی بودند، در طول چند دهۀ اخیر به دست فراموشی سپرده شده بود. با وجود احساس غم و اندوه طرفداران برای دوری از یکی از عناوین مورد علاقه، عدم عرضۀ قسم ... ادامه مطلب
8.1
خیلی خوب
تاریخ Square Soft، که البته در دو دهه اخیر تبدیل به Square Enix شده، به قبل و بعد از عرضۀ اولین شماره از سری Final Fantasy تقسیم می‌شود. عنوانی که قرار بود تا آخرین ساختۀ این شرکت قبل از تعطیلی به علت عدم موفقیت تجاری ساخته‌های قبلی باشد، به نان‌آور اصلی این شرکت مبدل شد به طوری که عناوین دیگری که از نظر ساخت ... ادامه مطلب
8
خیلی خوب