نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 09:30

تریلر نهایی بازی Zarvot برای نینتندو سوئیچ منتشر شد

0 از 5

تریلر نهایی منتشر شده از بازی Zarvot به نمایش دورهمی مکعب‌ها و مشارکت آنان در یک اکشن چندنفره جذاب روی کنسول نینتندو سوئیچ می‌پردازد.

کنسول هیبریدی شرکت نینتندو یعنی نینتندو سوئیچ به طور کاملا واضحی برای بازی با خانواده و دوستان ساخته شده است اما هیچوقت مشخص نشده که آن‌ها حتما باید انسان باشند؛ تریلر نهایی بازی Zarvot در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تعدادی مکعب را نشان می‌دهد که تلویزیون را احاطه کرده و با انجام بازی بر روی کنسول Switch در حال ریلکس کردن، هستند. این تریلر با نمایش یک مکعب آبی که به تنهایی در حال بازی با سوئیچ خود است، آغاز می‌شود. کمی بعد، مکعب زرد رنگ به او می‌پیوندد و خواهان بازی کردن است. در ادامه نیز مکعب‌های سبز و قرمز به آن دو می‌پیوندند و با وصل کردن کنسول سوئیچ به تلویزیون و نشتن روی مبل، همگی از لذت بازی چندنفره بهره‌مند می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر نهایی یا Lunch Trailer را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Zarvot توسط استودیو مستقل Snowhydra Games توسعه یافته و داستان احساسی دو مکعب را بیان می‌کند که به کمک یکدیگر قصد دارند تا یک جشن تولد برای بهترین دوست خود برپا کنند. در این راه نیز آن‌ها خود را درگیر حل کردن پازل‌های مختلف و مبارزه با دیگر مکعب‌ها پیدا می‌کنند. این بازی همچنین دارای بخش چندنفره با پشتیبانی از چهار بازیکن به صورت همزمان است که در آن حالت‌های آشنا مثل مسابقات Sumo، Deathmatch، Elimination Battles و غیره یافت می‌شود و در بیش از ۱۲ مکان مختلف می‌توان به تجربه آن‌ها پرداخت.

بازی Zarvot هم‌اکنون به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.