نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 15:30

اولین تریلر گیم‌پلی جدید بازی Thronebreaker: The Witcher Tales منتشر شد

0 از 5

استودیو سی‌دی پراجکت رد اولین تریلر رسمی گیم‌پلی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales را منتشر کرد.

استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، اولین تریلر گیم‌پلی رسمی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales را منتشر کرد که شخصیت Queen Meve از لیریا و ریویا را در راه ماموریت وی برای جلوگیری از حمله نیرو‌های نیلفگارد برای فتح قلمروش نشان می‌دهد. به عنوان یک بازی نقش آفرینی تک نفره، بازی Thronebreaker: The Witcher Tales یک عنوان داستان محور است که مکانیک‌های مبارزات کارتی بازی Gwent را برداشته و آن‌ها را با المان‌های گشت و گذار، تصمیم گیری و پازل‌های منحصر بفرد ترکیب کرده است.

این بازی که در یک دنیای آشنا با سری بازی‌های The Witcher اتفاق می‌افتد، گشت و گذار در محیط را از چشم انداز ایزومتریک به نمایش می‌گذارد؛ دنیایی که سعی شده تا طراحی آن شباهت زیادی به بازی Gwent: The Witcher Card Game داشته باشد و گیم‌پلی بازی نیز برپای آن بنا شده است. در تمام طول بازی، Queen Meve به مکان‌های مختلفی از قلمرو‌های شمالی سفر خواهد کرد تا برای خود متحدانی تشکیل دهد و از جاسوسین نیلفگارد دوری کند. همان‌طور که در تریلر گم‌پلی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales مشاهده می‌شود؛ War Camp نقش پایگاه شما را در بازی خواهد داشت که در آن شما قادر خواهید بود تا نیرو‌های خود را تقویت کنید. تدارکات و منابع مختلف در دنیای بازی قابل یافت است و از هیولاهایی نظیر ترول‌ها، نکروفیج‌ها و اژده‌هایی که از آن‌ها محافظت می‌کنند، بدست می‌آیند. مبارزات در این عنوان با استفاده از سیستم مبارزات بازی Gwent انجام می‌شود که تعدادی از آن‌ها نیز شامل قوانین ویژه می‌شوند تا نبرد‌های بازی جالب‌تر جلوه کنند.

همان‌طور که از هر بازی دنیای The Witcher انتظار می‌رود، انتخاب‌های شما عواقبی مخصوص به خود به دنبال خواهد داشت و از آن جایی که ملکه دو قلمرو در حال مبارزه در جنگ است، این انتخاب‌ها مهم‌تر از همیشه بوده و عواقب آن‌ها سنگین‌تر از سری The Witcher است؛ به طور مثال، تعدادی از این انتخاب‌ها حتی ممکن است که روی روحیه ارتش شما تاثیر بگذارد. تعدادی از مکان‌هایی که شما در بازی Thronebreaker: The Witcher Tales خواهید دید، کاملا در فرانچایز Witcher جدید محسوب می‌شوند؛ مکان‌هایی نظیر Mahakam، Aedirn و Angren که فقط سه‌تا از آن‌ها هستند. در این میان، شخصیت‌هایی نیز که شما در طول بازی خود با آن‌ها برخورد خواهید کرد نیز ممکن است گاهی کاملا جدید و گاهی کاملا آشنا باشند؛ نظیر گرالت آو ریویا که در بازی حضور دارد.

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در تاریخ سه‌شنبه یکم آبان‌ماه (۲۳ اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و در تاریخ ۱۳ام آذرماه ۹۷ (چهارم دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. در انتها شما می‌توانید تریلر رسمی گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با دیگران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.