نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 08:00

تریلر لانچ Spyro Reignited Trilogy منتشر شد

0 از 5

تریلر لانچ بازی Spyro Reignited Trilogy در ۲۰ روز قبل از انتشار این بازی منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن پس از بازی سال گذشته Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، امسال هم با بازی Spyro Reignited Trilogy حس نوستالژی را برای بسیاری از بازیکنان قدیمی‌تر صنعت گیم زنده می‌کند. در این بازی که حدود ۲۰ روز دیگر هم عرضه می‌شود، بازیکن در نقش Spyro the Dragon به دوران ریشه‌ای و اولیه این کاراکتر یعنی تا قبل از Skylands بر می‌گردد. اکتیویژن و Toys For Bob به عنوان استودیو سازنده این بازی، اخیرا تریلر لانچ این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

 

 

بازی Reignited Trilogy از سه بازی مجزای سری اسپیرو تشکیل می‌شود که پیش از این، در فاصله سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ برای پلتفرم پلی‌استیشن عرضه شدند. این سه بازی شامل Spyro the Dragon، Spyro 2: Ripto's Rage و Spyro: Year of the Dragon است که نسخه اورجینال آن‌ها توسط Insomniac Games ساخته شده بود. کاراکتر اصلی این سه بازی، یک اژدهای کوچک به نام Spyro بود که خصوصا به خاطر به کار گرفتن عنصر شخصیت‌پردازی و همچنین انیمیشن‌های جالب او مورد توجه گسترده‌ای واقع شده بود. سازنده نسخه ریمستر شده این عناوین یعنی Toys for Bob، برای ساخت این بازی کار را از پایه شروع کرد و علیرغم قرار دادن استایل‌های آپدیت شده‌تر و همچنین پر کردن برخی تناقض‌ها نسبت به بازی‌های اصلی، سعی کرده تا بازی کاملا به نسخه‌های اورجینال وفادار بماند. Paul Yan رئیس این استودیو در این ارتباط چنین گفته است.

وقتی شما به بازی اورجینال نگاه می‌کنید و کمی سعی کنید با دقت بیشتر حرکات را دنبال کنید، اینجا مشاهده می‌شود که بداهه‌پردازی‌های زیادی در آن دوره صورت گرفته تا برخی کمبودها جبران شود. برای ما این‌طور بود که این بازی را بگیریم و بپرسیم که در این موارد، طرفداران چه چیزی را به خاطر می‌اورند؟ این مهم است که شما با خاطرات کار را شروع کنید، که برخلاف تفسیر دقیق شما از آنچه که در صفحه نمایش داده می‌شود باشد.

گفتنی است که این بازی، فقط در یک ورژن استاندارد و بدون نسخه‌های مختلف عرضه و از هم‌اکنون نیز با قیمت ۴۰ دلار امکان پیش‌خرید دارد. Spyro Reignited Trilogy قرار است در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.