نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 09:00

تریلر جدید Hitman 2 با محوریت همه لوکیشن‌های بازی

5 از 5

در تریلر جدیدی که IO Interactive منتشر کرده، همه شش لوکیشن بازی Hitman 2 به نمایش در آمده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو  IO Interactive اخیرا تریلر جدیدی از بازی Hitman 2 منتشر کرده که در آن، شاهد همه لوکیشن‌های این بازی هستیم. این بازی که حدود ۲۰ روز تا انتشار خود فاصله دارد، قرار است در زمان عرضه از شش لوکیشن متفاوت برخوردار باشد که در تریلر جدید، همه این لوکیشن‌های زیبا که از طریق «Agent 47» قابل مشاهده هستند دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

 

در تریلر جدید که حدود یک دقیقه طول داشته و با نام «Untouchable» نیز منتشر شده، شاهد صحنه‌های سینماتیک نیز هستیم که صداپیشگان نیز در پس‌زمینه آن صحبت می‌کنند. در این کلیپ، Agent 47 را در لوکیشن‌هایی نظیر پیست مسابقه، یک گلخانه، محوطه ساخت و ساز ساختمانی، یک محله حاشیه‌نشین و همچنین محوطه زیبای ساحلی را مشاهده می‌کنیم. شش لوکیشنی که در این تریلر مشاهده می‌شوند، Hawke’s Bay در New Zealand، میامی در آمریکا، سانتا فورچونا در کلمبیا، مومبای هند، Whittleton Creek در آمریکا، جزیره Sgàil در اقیانوس اطلس و Himmelstein در اتریش هستند. در رابطه با جزئیات این لوکیشن‌ها، IO اخیرا اطلاعاتی را نیز منتشر کرده که می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت رسمی این شرکت مطالعه کنید.

پیرامون لوکیشن Himmelstein در اتریش، IO گفته که درواقع همین محل میزبان ماد ویژه Sniper Assassin هم خواهد بود؛ به علاوه همه این لوکیشن‌ها قرار است غیر از بازی اصلی، در ماد چندنفره Ghost Mode نیز به کار گرفته شوند. در ارتباط با این بازی، IO اخیرا اولین هدف فراری در این بازی را نیز معرفی کرد؛ این شخص که یک مامور سرکش MI5 به نام «مارک فابا» است، توسط بازیگر مشهور بریتانیایی یعنی سین بین نقش آفرینی می‌شود. گفتنی است که این ماموریت در لوکیشن میامی جریان خواهد داشت.

بازی Hitman 2 قرار است در روز ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.