نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 08:30

تریلر نهایی بازی Dark Souls: Remastered برای نینتندو سوئیچ

0 از 5

شرکت نینتندو ساعاتی پیش تریلر هنگام انتشار بازی Dark Souls: Remastered برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر کرد.

بعد از عرضه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، عنوان بسیار محبوب Dark Souls: Remastered سرانجام برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ نیز در دسترس قرار گرفت. برای جشن گرفتن همین موضوع نیز شرکت نینتندو در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر نهایی زیبایی از بازی Dark Souls: Remastered سرهم کرده است که تعدادی از باس‌ها و مکان‌ها معروف بازی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Dark Souls: Remastered همان‌طور که در بالا اشاره شد، روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و به تازگی نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد. این عنوان ریمستر توانست در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ به قلم حسین صدری، نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را دریافت کند؛ گوشه‌ای از این نقد به شرح زیر است:

بگذارید خیالتان را راحت کنم. هر چقدر من دست و پا بزنم و برایتان سند و دلیل و مدرک بیاورم و فلسفه‌چینی کنم و موضوعات را به یکدیگر ببافم، باز هم از این که گوشه‌ای از زیبایی‌های دارک سولز را منتقل کنم ناتوانم. هم من و هم همه‌ی آن‌هایی که در این باره قلم فرسایی می‌کنند! این تحلیل‌ها و بند بساط‌ها همه مقدمه است. آنچه واقعا دارک سولز را دارک سولز کرده آن جادوی نامرئی‌اش است که تا دل ندهید و با آغوش باز سراغش نروید، وجودتان را فرا نمی‌گیرد. مهم نیست چقدر تلاش کنم تا کیفیتش را برایتان وصف کنم. فقط این را می‌دانم که تا تجربه‌اش نکنید آن را نمی‌فهمید. دارک سولز از آن بازی‌هایی است که لیاقت امتحان کردن را دارند. آن هم دوباره و حتی سه‌باره. در زندگی کم می‌شود بتوانید چنین تجربه‌ای پیدا کنید. تجربه‌ی بازی‌ای که بشود تا این اندازه دوستش داشت و از آن لذت برد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.