نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 13:30

قهرمان جدید بازی Overwatch معرفی شد

0 از 5

شرکت بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی با انتشار تریلری از قهرمان جدید بازی Overwatch به نام Ashe رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertainment) به دنبال انتشار انیمیشن کوتاه جدیدی از بازی اورواچ در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود، پیش از شروع بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی (BlizzCon 2018)، از قهرمان جدید بازی Overwatch به نام Ashe رونمایی کرد. طبق اطلاعات بدست آمده از انیمیشن کوتاه جدید بازی، شخصیت Ashe رهبر گروه خلافکار Deadlock و دوست سابق شخصیت مکری محسوب می‌شود. او از یک اسلحه تک تیرانداز در کنار Sawed-off شاتگان و همچنین دینامیت که بنظر می‌رسد در وسط آسمان برای انفجار زودتر می‌تواند به آن شلیک کند، استفاده می‌کند. در این میان قابلیت جالب وی که بنظر می‌رسد از Quake و Unreal Tournament گرفته شده، شامل شلیک شاتگان به زمین می‌شود که وی را برای چند ثانیه به هوا می‌فرستد. گفتنی است که Ultimate شخصیت Ashe شامل صدا کردن شخصیت دیگری به نام باب می‌شود، یک عضو هالک مانند و قوی هیکل از گروه خلافکار Deadlock که برای او آتش پشتیبانی را مهیا می‌سازد.

طبق گفته‌های کارگران بازی اورواچ یعنی جف کپلان، شخصیت Ashe از آن دسته قهرمان‌های بازی است که بازیکنان احتیاج به زمان و تلاش بیشتری برای فراگیری مکانیک‌های آن خواهند داشت. کپلان همچنین در ادامه افزود که اطلاعات بیشتر از این شخصیت طی روز‌های آینده رویداد بلیزکان در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

این شخصیت جدید به لیست دیگر شخصیت‌هایی که در سال جاری میلادی در دسترس قرار گرفتند؛ یعنی Wrecking Ball و Brigitte اضافه می‌شود. در خبری پیرامون بازی اورواچ، شرکت بلیزارد اخیرا تغییرات متعادل‌سازی در تعدادی از قهرمان‌های بازی یعنی مرسی، ریپر، سیمترا و رودهاگ ایجاد کرده است. در میان آن‌ها، شخصیت Roadhog بیشترین تغییرات را به خود دیده است؛ از تغییرات بزرگ و مثبت در Chain Hook و الگوی گسترش بهتر در اسلحه Scrap Gun. در ادامه شما می‌توانید تصاویر مربوط به شخصیت Ashe را مشاهده نمایید:

 

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.