نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 08:00

تریلر لانچ و لایواکشن Hitman 2 با هنرنمایی شان بین

0 از 5

در تریلر لانچ و لایواکشن Hitman 2، شان بین در نقش Mark Faba به عنوان اولین هدف فراری این بازی هنرنمایی می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو IO Interactive در فاصله ۱۰ روز تا عرضه رسمی بازی Hitman 2، تریلر لانچ این بازی را منتشر کرده است؛ در این تریلر که به شکل لایواکشن نیز به اشتراک گذاشته شده، شاهد هنرنمایی «شان بین»، اولین هدف فراری در داستان این بازی هستیم.

سری بازی‌های «هیتمن» به عنوان عناوین اکشن و مخفی‌کاری، اگر یک چیز را در طول این سال‌ها به خوبی نمایش داده باشند، این است که بهترین سلاح یک Assassin خلاقیت او است. موضوعی که در تریلر لایواکشن جدید Hitman 2، توسط شان بین مورد اشاره قرار می‌گیرد. شان بین در این بازی ایفاگر نقش Mark Faba به عنوان اولین هدف فراری بازی است که قصد دارد تخصص بسیار ویژه‌اش را به همه قاتلان نشان دهد. او به عنوان شخصیتی که در جعل کردن مرگ خودش متبحر است، قطعا از همه ترفندهای هیتمن‌ها برای شکار اهداف‌شان اطلاع دارد و از همین رو، به خودش کاملا مطمئن است. با این حال اعتماد بیش از حد ممکن است خطرناک هم باشد و بهترین هیتمن، دقیقا می‌داند که چطور از داشته‌هایش علیه او استفاده کند. شما در ادامه تریلر جدید این بازی را مشاهده می‌کنید.

در بازی Hitman 2، شخصیت Agent 47 امکان استفاده از سلاح‌ها و ابزارهای بسیار زیادی را برای کشتن اهدافش در اختیار دارد، موضوعی که در تریلر جدید نیز توسط Faba مورد اشاره قرار می‌گیرد. استفاده از سلاح پیستول سایلنسردار و یک قتل سینماتیک، استفاده از یک ماهی یخ‌زده، بی‌هوش کردن آشپز و پوشیدن لباس او، دسترسی به آشپزخانه و ریختن چیزی در غذای هدف و ...، دادن آزادی عمل به بازیکنان در بازی‌های این سری است و IO Interactive به نظر در بازی جدید، این حق انتخاب‌ها و گزینه‌ها را حتی بیشتر از قبل هم کرده است؛ موضوعی که باعث می‌شود در بازی هیتمن 2، Agent 47 بتواند تقریبا از هر چیزی در اطراف خود به عنوان یک سلاح برای شکار هدفش استفاده کند.

با در نظر گرفتن اینکه اولین هدف فراری این بازی یعنی آقای Faba، تخصص خاصی پیرامون جعل مرگ خودش دارد، Agent 47 باید بتواند از همه ابزارها و روش‌های ممکن برای کشتن او استفاده کند. گفتنی است که این هدف فراری حدود یک هفته پس از عرضه رسمی بازی در دسترس قرار می‌گیرد؛ هدفی که در خواندن ذهن یک هیتمن ماهر است و بازیکن در بازی که متعلق به Faba است، فقط یک فرصت برای کشتن او خواهد داشت. شکست در این ماموریت، به معنی فرار Faba و تماشای لبخند او خواهد بود.

بازی «هیتمن 2» قرار است در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.