نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 15:30

شرکت بلیزارد از بازی Warcraft III: Reforged رونمایی کرد

3 از 5

شرکت بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۸، با انتشار یک تریلر سینمایی از نسخه ریمستر بازی Warcraft III به نام Warcraft III: Reforged رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertaiment) در جریان مراسم آغازین رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی (BlizzCon 2018)‌ از نسخه ریسمتر یکی از عناوین کلاسیک خود به نام Warcraft III: Reforged با انتشار یک تریلر سینمایی رونمایی کرد. نسخه استاندارد این بازی هم‌اکنون ۳۰ دلار قیمت گذاری شده است در حالی که نسخه Spoils of War دارای قیمتی ۴۰ دلاری است و شامل محتویات داخل بازی برای تعدادی دیگر از بازی‌های شرکت بلیزارد نظیر Meat Wagon Mount برای World of Warcraft، کارت The Third War Card Back برای بازی Hearthstone، شخصیت‌های جینا، درال، انوباریک و ترد برای Heroes of the Storm، یک حیوان اهلی برای Diablo III و تعدادی محتویات معرفی نشده دیگر برای بازی‌های StarCraft II و StarCraft: Remastered می‌شود. برای دسترسی به این محتویات شما باید تا قبل از دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی نسبت به پیش‌خرید بازی  Warcraft III: Reforged اقدام نمایید.

بازی Warcraft III: Reforged شامل گرافیک بصری کاملا جدید برای تمامی قهرمان‌ها، واحد‌ها، ساختمان‌ها و محیط اطراف می‌شود. بخش کمپین یا داستانی بازی Warcraft III: Reforged دارای ۶۲ مرحله برای چهار نژاد مختلف بازی است که هرکدام استراتژی‌ها، نیرو‌ها، قابلیت‌ها و قهرمان‌های ویژه خود را دارند. بخش Custom Game نیز دوباره بازگشته است؛ این بدین معنی است که ما یکبار دیگر می‌توانیم بازسازی اولین بازی Dota، زمانی که برای نسخه اورجینال بازی Warcraft III مد شده بود را مشاهده نماییم. شایان به ذکر است که این نسخه ریمستر شامل هر دو بسته‌های گسترش دهنده Reign of Chaos و The Frozen Throne می‌شود و گیم‌پلی آن به صورت کامل برای عصو نوین متعادل سازی شده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر سینمایی معرفی، تریلر گیم‌پلی و همچنین تریلر بخش کمپین بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را با دیگر کاربران وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در حال حاضر بازی Warcraft III: Reforged برای عرضه در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۹ میلادی برای رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. در خبری مرتبط، شرکت بلیزارد همچنین تاریخ انتشار بازی World of Warcraft Classic را تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد و در کنار آن نیز تریلر سینمایی جدیدی از بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth منتشر کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.