نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 10:30

سازندگان عنوان Agony از بازی جدید خود رونمایی کردند

0 از 5

شرکت Madmind Studios از عنوان ترسناک جدید خود به نام Paranoid رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مدمایند استودیوز (Madmind Studios) از  یک عنوان ترسناک دیگر به نام Paranoid رونمایی کرد. این رونمایی در حالی صورت می‌گیرد که دیگر بازی عجیب و ترسناک Agony در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نیتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت.

بازی Paranoid یک عنوان در سبک بقا و وحشت است که گفته می‌شود دارای گیم‌پلی پویا در کنار مبارزات وحشیانه و همچنین داستان روانشناسی عمیق است. پروتاگونیست یا شخصیت اصلی بازی فردی به نام «پاتریک کلمن» (Patrick Calman) است، شخصی سی و یک ساله که بنظر می‌رسد خانواده خود را از داده است؛ چرا که خواهر وی به طرز ناگهانی ناپدید شده و پدر و مادرش نیز به طرز وحشیانه‌ای کشته شده‌اند. پاتریک برای کنار آمدن با این از دست دادن ناگهانی، حسابی کشمکش می‌کند و در آخر، عقل خود را در آپارتمانش از دست می‌دهد. ۱۳ سال بعد، او یک تماس تلفنی از سوی خواهر آشکار خود دریافت می‌کند و برای فهمیدن آنچه اتفاق افتاده، نیاز به ترک آپارتمان خود دارد. اینجا جایی است ذهن پاتریک به مرز جنون کشیده می‌شود. در جریان بازی Paranoid، بازیکنان به تجربه واقعیت تخریب شده توسط پارانویا، دشمنان و مکانیک‌های گیم‌پلی سوء استفاده از موادمخدر پرداخته با سه پایان بندی مختلف جهت بازگشایی روبه‌رو می‌شوند.

 شرکت مدمایند استودیوز عرضه بازی Paranoid را برای رایانه‌‌های شخصی برنامه‌ریزی کرده است. در انتها شما می‌توانید دو تیزر و همچنین تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Paranoid هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.