نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 21:00

تریلر هنگام عرضه بازی Darksiders III منتشر شد

0 از 5

شرکت THQ Nordic به ماسبت عرضه رسمی بازی Darksiders III، تریلر هنگام عرضه بازی را منتشر کرد.

نسخه سوم و موردانتظار از سری بازی‌های پرطرفدار کلاسیک دارک سایدرز محصول استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games) یعنی Darksiders III، سرانجام امروز به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) نیز برای جشن گرفتن همین موضوع در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر هنگام عرضه زیبایی از بازی منتشر کرده است که تصاویری از ماجراجویی شخصیت فیوری برای شکست Seven Deadly Sins را به نمایش می‌گذارد. فیوری در طول ماموریت‌های خود در بازی قرار است با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو شود و کمک گرفتن از دیگر سواران آخرالزمان ممکن است که کار را برای وی آسان‌تر کند.

به دنبال عرضه بازی Darksiders III، تهیه کننده اجرایی سری دارک سایدرز و مدیر کسب و کار و توسعه شرکت تی‌ اچ کیو نوردیک یعنی Reinhard Pollice، به تازگی در بیانیه‌ای گفته است:

عرضه بازی Darksiders III نشان دهنده بازگشت شکوهمندانه فرانچایز اکشن و ماجراجویی کلاسیک است. ساخت این بازی یک کار عاشقانه از سوی تیم‌های توسعه دهنده در شرکت THQ Nordic و همچنین استودیو گان فایر گیمز بوده است. مثل بسیاری از اعضای تیم توسعه دهنده، من نیز به عنوان طرفدار بازی Darksiders شروع کردم و زمانی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ میلادی معرفی شد، به تجربه آن روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ نشستم. عرضه بازی Darksiders III و هر دوی نسخه‌های پیشین آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۸ میلادی به این معنی است که ما نه تنها صبر فوق‌العاده کاربران و طرفداران وفادار سری را راضی کرده‌ایم، بلکه نسل کاملا جدیدی از بازیکنان را نیز به دنیای خارق العاده Darksiders معرفی کرده‌ایم.

خالق سری دارک سایدرز و رئیس استودیو توسعه دهنده گان فایر گیمز یعنی «دیوید آدامز» در ادامه صحبت‌های Reinhard Pollice افزود:

تیم ما بیش از یک دهه را صرف آوردن داستان چهار اسب‌ سوار آخرالزمان به دنیای واقعی کرده است و ما همچنان احساس می‌کنیم که تازه درمرحله شروع کار هستیم. ساخت بازی Darksiders III بسیار لذت بخش یوده است و ما خالصانه امیدواریم که طرفداران سری به اندازه ما، آن را دوست داشته باشند و لذت‌اش را ببرند.

بازی Darksiders III هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در انتها شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره‌ی آن با ما و دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | مشاهده در یوتیوب

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.