نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 13 آذر 1397
ساعت 11:30

تریلر اولین مرحله از بخش Tides of War بازی Battlefield 5 منتشر شد

0 از 5

اولین مرحله از بخش Tides of War بازی Battlefield 5 با نام Overture امروز برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو دایس (DICE) تریلر اولین مرحله از بخش Tides of War بازی تیراندازی Battlefield 5 با نام Overture را منتشر کرد. Overture همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، امروز برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، طی یک آپدیت بزرگ، منتشر خواهد شد. گفتنی است که تمامی محتویات موجود در این آپدیت برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود.

مهم‌ترین محتوای آپدیت Overture، اضافه شدن قسمت جدید از حالت داستانی و تک نفره War Stories بازی Battlefield 5 با نام The Last Tiger است که داستان گروهی از خدمه تانک آلمانی Tiger 1 را بیان می‌کند. The Last Tiger همچنین آخرین محتوای داستانی‌ای است که به این بازی اضافه می‌شود. اضافه شدن نقشه جدید Panzerstorm، بخش آموزشی برای یادگیری تیراندازی، اسلحه‌های جدید و قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه با استفاده از پوسته‌ها نیز از جمله دیگر محتوای اولین آپدیت بزرگ بازی بتلفید ۵ هستند که برای بخش چندنفره در نظر گرفته شده‌اند. این آپدیت همچنین به متعادل سازی بخش‌های زیادی از بازی و همچنین برطرف کردن بسیاری از باگ‌ها و مشکلات آن می‌پردازد. در ادامه شما می‌توانید تریلر آپدیت Overture را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Battlefield 5 در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نمرات و نقد‌هایی عالی از سوی منتقدین دریافت کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.