نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 آذر 1397
ساعت 09:00

از بسته Iceborne برای Monster Hunter World رونمایی گردید

0 از 5

کپ‌کام از بسته گسترش‌دهنده Iceborne برای بازی Monster Hunter World رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اندکی پس از انتشار گزارش‌ها از همکاری کپ‌کام و CD Project Red، برای حضور شخصیت «گرالت» در بازی Monster Hunter World، کمپانی ژاپنی حالا رسما از یک بسته الحاقی دیگر با عنوان «Iceborne» پرده‌برداری کرده است. این بسته که در واقع از نوع گسترش‌دهنده (expansion pack) محسوب می‌شود، قرار است مناطق، هیولاها، حرکت‌ها، تجهیزات و کوئست‌های کاملا جدیدی را وارد بازی Monster Hunter World می‌کند. به علاوه بخش داستانی این بسته نیز دنباله‌ای برای پایان داستان در بازی اصلی است. Iceborn طبق اعلام اولیه قرار است در پاییز ۲۰۱۹ برای بازی منتشر شود. شما درادامه، تیزر معرفی بسته Iceborne را مشاهده می‌کنید.

 

Ryozo Tsujimoto تهیه‌کننده این بازی، گفته که این بسته گسترش‌دهنده از نظر اندازه با نسخه‌های "G" یا "Ultimate" این سری برابری می‌کند، و به شکلی خواهد بود که حس و حال یک بازی اضافه و کامل را به بازیکن می‌دهد. کپ‌کام پولی بودن این بسته را تایید کرده و مشخص شدن هزینه و تاریخ دقیق انتشار را هم به آینده موکول کرده است.

در خبری مرتبط، کپ‌کام در یگ همکاری مشترک با استودیو سازنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt، شخصیت «گرالت» از این بازی را نیز در اوایل 2019 به دنیای Monster Hunter World می‌آورد. این کاراکتر که قرار است در بازی قابل انتخاب و کنترل هم باشد، به نظر می‌رسد که از طریق انتخاب لباس داخل بازی انتخاب می‌شود، موضوعی که البته به شکل رسمی تایید نشده است. آپدیت مرتبط، شامل اضافه شدن برخی المان‌های نقش‌آفرینی آشنا از سری The Witcher در Monster Hunter World نیز می‌شود. شما در ادامه تیر معرفی این کراس اور را هم مشاهده می‌کنید.

 

بازی Monster Hunter World که در جریان رویداد اخیر The Game Awards 2018 نیز در سه رشته نامزد بازی سال شده بود، در نهایت موفق شد تا عنوان «بهترین بازی نقش‌آفرینی سال» را هم کسب کند. در خبرهای مرتبط دیگر، کپ‌کام در اوایل سال ۲۰۱۹ نیز به مناسبت سالگرد عرضه بازی، یک رویداد ویژه به نام «Appreciation Fest» به بازی اضافه می‌کند. این شرکت همچنین از امروز تا ۱۷ دسامبر، نسخه آزمایشی و رایگان بازی را نیز در فروشگاه‌های دیجیتالی پلتفرم‌های بازی در دسترس قرار داده، و بازیکنان از این طریق می‌توانند کوئست‌های تا سطح ۳ ستاره‌ای بازی را تجربه کنند. به علاوه، امکان انتقال پیشرفت‌های حاصل شده به نسخه کامل نیز پس از خریداری بازی تایید شده است.

بازی «Monster Hunter World» در ۶ بهمن سال گذشته منتشر شد، و شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.