نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 آذر 1397
ساعت 12:00

تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Silver Lining بازی Spider-Man مشخص شد

0 از 5

استودیو اینسامنیاک گیمز در خبری  اعلام کرد که سومین بسته‌الحاقی بازی Spider-Man با نام Silver Lining هفته آینده منتشر خواهد شد.

استودیو اینسامنیاک گیمز و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ اعلام کردند که بسته‌الحاقی Silver Lining بازی Spider-Man در تاریخ ۳۰ام آذرماه ۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) عرضه خواهد شد. این بسته آخرین DLC برنامه‌ریزی شده برای این بازی بوده و پایانی بر خط داستانی The City That Never Sleeps محسوب می‌شود. همانند دیگر بسته‌های الحاقی بازی، Silver Lining نیز شامل مجموعه لباس‌های جدیدی برای قهرمان عنکبوتی می‌شود.

بسته‌الحاقی Silver Lining به نظر می‌رسد که پایانی برای داستانی که با بسته‌الحاقی The Heist آغاز شد، باشد؛ داستانی که در انتهای The Heist با یک کلیف هنگر در ارتباط با شخصیت ضد قهرمان Black Cat همراه بود. در قسمت دوم با نام Turf Wars، شروری به نام Hammerhead با استفاده از تکنولوژی‌های به جا مانده از Sable و گروه مزدورش، به تحکیم قدرت خود در میان دیگر خانواده‌های جنایتکار شهر نیویورک ادامه داد. در قسمت بعدی و نهایی نیز شاهد بازگشت شخصیت سیلور سیبل خواهیم بود که به نظر می‌رسد چندان از این موضوع که Hammerhead تمام اسلحه‌ها و تجهیزاتش را دزدیده است، خوشحال نیست و به دنبال از بین بردن اوست. گفتنی است که بسته Silver Lining شامل ماموریت‌های جدید و دشمنان ارتقا یافته در کنار تروفی‌ها و چالش‌های جدید می‌شود. در ادامه شما می‌توانید تیزر این بسته‌الحاقی که به تازگی توسط استودیو اینسامنیاک گیمز منتشر شده را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بسته‌الحاقی Silver Lining ماننده دو بسته‌الحاقی قبلی بازی Spider-Man حاوی مجموعه‌ای از سه لباس عنکبوتی جدید برای اسپایدرمن می‌شود. این لباس‌ها شامل لباس Peter Parker Spidey از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse، لباس Cyborg Spider-Man و همچنین لباس Aaron Aikman Spider-Armor می‌شود. در ادامه شما می‌توانید تصویر مربوط به این لباس‌ها را مشاهده نمایید:

3475339 45367558025 b55698f8a0 k

شما می‌توانید بسته‌الحاقی Silver Lining را به صورت جداگانه با قیمت ۱۰ دلار یا بخشی از کالکشن The City That Never Sleeps با قیمت ۲۵ دلار، خریداری نمایید.

بازی Spider-Man به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. این عنوان در نقد و بررسی اختصاصی وبسایت بازی‌مگ به قلم حسین صدری، امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از این نقد و بررسی به شرح زیر است:

الحق که سازنده‌ها نه چیزی را جا انداخته‌اند و نه از نکته‌ای بی‌تفاوت گذر کرده‌اند. Marvel’s Spider-Man نه تنها با لیاقت تمام، همه‌ی آنچه که از جان اسپایدی می‌خواستیم را ارائه کرده، بلکه پایش را فراتر هم گذاشته. جدیدترین اثر اینسامنیاک یک اسپایدرمن کامل و یک اکشن-ادونچر اصیل و تمام‌عیار است که نامش تا سال‌ها از یادها نخواهد رفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.