نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 20:00

عنوان Geneshift را به صورت رایگان به لیست بازی‌های استیم خود اضافه کنید

5 از 5

بازی Geneshift به مدت محدودی برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم قابل دریافت است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عنوان Geneshift هم‌اکنون به صورت محدودی برای رایانه‌های شخصی به رایگان در دسترس قرار دارد و کاربران این پلتفرم تا تاریخ ۲۸ام آذرماه ۹۷ (۱۹ دسامبر ۲۰۱۸) فرصت دارند تا این بازی را به لیست بازی‌های استیم خود اضافه کنند. بازی Geneshift عنوانی آنلاین محور در سبک بتل رویال است که از دوربین نمای بالا به پایین بازی Grand Theft Auto 2 که در سال ۱۹۹۹ میلادی عرضه شد، استفاده می‌کند. در این بازی، بازیکنان دو دقیقه فرصت دارند تا در نقشه‌ای که پر از خودرو‌ها، اسلحه‌ها و آیتم‌های قدرتی نظیر نامرئی شدن است، استفاده کرده و به آخرین نفر باقی مانده و در واقع، برنده مسابقه تبدیل شوند. البته برخلاف دیگر بازی‌های سبک بتل رویال، بعد از کشته شدن توسط دیگر بازیکنان، شما همچنان شانس حضور مجدد در مسابقه را خواهید داشت. به طور کلی بعد از کشته شدن در بازی، شما تبدیل به یک زامبی می‌شوید و اگر در این حالت بتوانید بازیکن دیگری را از پای در بیاورید، دوباره به حالت قبلی خود باز می‌گردید.

استودیو سازنده بازی Geneshift یعنی Nik Nak Studios در بیانیه‌ای درباره رایگان شدن این برای مدتی محدود گفته است:

من اینکار را برای تشکیل گروهی از بازیکنان برای بخش چند نفره بازی‌ام انجام داده‌ام. همچنین من می‌خواهم ببینم که بازیکنان بیشتری به تجربه این بازی بپردازند؛ چراکه به مدت نه سال روی آن کار کرده‌ام و برای جذب بازیکنان جدید بسیار هیجان‌ زده هستم. بنابراین این خبر را پخش کنید و به دوستان خود نیز خبر دهید تا با هم به تجربه بازی بپردازید.

نسخه Complete Edition DLC بازی Geneshift همچنین روی شبکه استیم در دسترس قرار دارد. این نسخه شامل بخش کمپین تک نفره در کنار پنچ حالت PvP اضافی، آیتم‌های تزئینی و موارد دیگر می‌شود. قیمت این نسخه هم‌اکنون با تخفیف ۷ دلار است که در حالت عادی به ۱۰ دلار افزایش می‌یابد. در انتها شما می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده نمایید:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.