نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 21:00

رویداد Frosty Fest بازی Rocket League رسما آغاز شد

0 از 5

استودیو سایونیکس به تازگی از بازگشت رویداد ویژه Frosty Fest بازی Rocket League خبر داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سایونیکس (Psyonix) با انتشار تریلری اعلام کرد که رویداد ویژه Frosty Fest بازی Rocket League از امروز آغاز می‌شود. این رویداد اولین‌بار در سال گذشته میلادی برگزار شد و امسال دوباره بازگشته تا به بازیکنان این امکان را بدهد تا با رقابت در مسابقات به پول ویژه داخل بازی به نام «برف دانه» (Snowflakes) دست پیدا کنند. واحد پولی اسنوفلیکس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از آیتم‌های تزئینی با حال و هوای زمستانی خریداری نمایند. تعدادی از این آیتم‌ها شامل Winter Storm Trail، Holiday Hearth Wheels و Peppermint Powerhouse Title می‌شود.

Special Golden Gift‌ها نیز هم‌اکنون در بازی Rocket League در دسترس قرار دارند که به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا آیتم‌های ویژه از صندوق‌های نیترو، توربو، اوردرایو و سکرت سانتا دریافت کنند. رویداد ویژه Frosty Fest تا پایان تاریخ ۱۷ام دی‌ماه ۹۷ (۷ ژانویه ۲۰۱۹) در جریان خواهد بود و بعد از اتمام، شما باید تا تاریخ ۲۰‌ام دی‌ماه (۱۰ ژانویه ۲۰۱۹) صبر کنید تا بتوانید دوباره Snowflake‌های باقی‌ مانده خود را خرج کنید. مجددا گفتنی است که برای دستیابی به این نوع پول داخل بازی فقط کافی است در مسابقات آنلاین بازی شرکت کنید.

بازی Rocket League روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد. در پایان، شما می‌توانید تریلر معرفی رویداد Frosty Fest ۲۰۱۸ را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.