نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 19:30

اولین بروزرسانی بزرگ گسترش دهنده Fortuna بازی Warframe منتشر شد

0 از 5

کمپانی دیجیتال اکستریمز بروزرسانی جدیدی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Warframe منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) بروزرسانی جدیدی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی رایگان Warframe منتشر کرد. اولین آپدیت بزرگ بسته گسترش دهنده Fortuna این بازی، هم‌اکنون با نام The Profit Taker برای دانلود و دریافت از طریق شبکه استریم در دسترس قرار دارد. این بروزرسانی یک وارفریم، ماموریت‌ها، عنکبوت‌های رباتیک و بسیاری موارد جدید دیگر به عنوان آنلاین و اکشن اضافه می‌کند.

مهمترین محتوای آپدیت جدید عنوان Warframe، یک عنکبوت غول پیکر به نام Profit-Taker است که یکی از بزرگترین دشمنان بازی تلقی می‌شود. Profit-Taker دمشن دشواری محسوب می‌شود و بازیکنان برای شکست آن، نیاز دارند تا ماموریت‌های جدید را کامل کنند تا به اسلحه‌های Archgun دست پیدا کنند. پیش از این، Archgun‌ها فقط قابل استفاده در فضا بودند اما حالا بازیکنان می‌توانند آن‌ها را برای Warframe‌های خود، هنگامی که روی زمین قرار دارند، بازگشایی کنند. در ادامه شما می‌توانید تصویری از Profit-Taker را مشاهده نمایید:

3477645 fortunatheprofittaker

دیجیتال اکستریمز در این آپدیت، وارفریم جدیدی برای بازی Warframe به نام Baruuk معرفی کرده که دارای طبیعتی صلح آمیز است. Baruuk قادر است تا دشمنان را در خواب فرو برده و با احضار خنجر‌هایی، تمامی اسلحه‌های دشمن را نابود کند. در این میان، آپدیت اخیر سه Echo-Lures جدید به بازی اضافه کرده است که بازیکنان باید از آن‌ها برای نجات سه جانور جدید استفاده کنند؛ انجام اینکار برای آن‌ها پاداش‌هایی نظیر Floof‌های جدید و یک Conservation Badge به همراه خواهد داشت. در کنار این موارد، استودیو سازنده همچنین مجموعه‌ای از اسلحه‌ها، حالت‌ها، آیتم‌های شخصی سازی در کنار Operator Amps و Arcanes را برای بازی در دسترس قرار داده است.

بروزرسانی The Profit Taker در حال حاضر فقط برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Warframe منتشر شده اما کمپانی دیجیتال اکستریمز به تازگی، از عرضه آن برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. در این میان، بسته گسترش دهنده Fortuna قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی برای نسخه نینتندو سوئیچ بازی نیز عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.