نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 21:00

نمایش بخش داستانی در تریلر جدید بازی Jump Force

0 از 5

شرکت باندای نامکو اینرتیمنت تریلر جدیدی از بازی Jump Force منتشر کرده است که بخش داستانی و ساخت کاراکتر را به نمایش می‌گذارد.

شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر جدیدی از عنوان Jump Force منتشر کرد که به نمایش بخش داستانی و همچنین ساخت کاراکتر این عنوان مبارزه‌ای می‌پردازد. بخش ساخت کاراکتر به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا عناصر مختلف از فرانچایز‌های Shonen Jump را برای استفاده در شخصیت مبارز خود به کار ببرند؛ این عناصر شامل مدل مو، لباس‌ها، تجهیزات جانبی، قابلیت و حرکات ویژه می‌شود. به نظر می‌رسد که بازیکنان همچنین حرکت‌های ویژه کاراکتر خود را می‌توانند از فرانچایز‌های دیگر برداشته و شخصی سازی کنند. تعدادی از این حرکت‌های ویژه که در تریلر مشاهده می‌شود، شامل حرکت Love-Love Beam از انیمه وان پیس و Kamehameha از دراگون بال زد می‌شود.

در بخش داستانی نیز به نظر می‌رسد که شرور بازی قصد دارد تا از Onyx Book استفاده کرده که تا دنیا‌های مختلف را بازسازی کند؛ این موضوع می‌تواند دلیلی بر این امر باشد که چرا فرانچایز‌های Shonen Jump کنار هم گرد آمده‌اند. شخصیت شما در این بازی به Jump Force می‌پیوندند تا شخصیت‌های بد متوقف کند و در این راه به آموزش و راهنمایی دیگر قهرمانان خواهد پرداخت. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.