نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 19:00

تریلر هنگام عرضه بسته The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

0 از 5

جدال لارا کرافت با فرقه Trinity و دیگر المان‌ها را در تریلر هنگام عرضه بسته‌الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider مشاهده نمایید.

ماجراجویی‌های لارا کرافت بعد از وقایع اصلی Shadow of the Tomb Raider، حال به سمت بسته‌‌های الحاقی بازی سوق پیدا کرده است و ما در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شاهد تریلر هنگام عرضه بسته‌الحاقی The Pillar برای این عنوان اکشن و ماجراجویی هستیم. این تریلر که به مناسبت عرضه دومین بسته‌الحاقی بازی منتشر شده است، تصاویری از لارا کرافت را در حال انجام حرکات‌های آکروباتیک بسیار خطرناک و دست و پنجه نرم کردن با انواع و اقسام مانع‌ها در  راه دستیبانی به یک اثر باستانی نشان می‌دهد.

در بسته‌الحاقی The Pillar، لارا کرافت به یک ماجراجویی خطرناک برای پیدا کردن یک اثر باستانی به نام Shield of the Age-Maker می‌رود که البته برای دستیابی به این آیتم بسیار خاص، او باید آزمون وحشیانه‌ای را قبول شود، از دیواره‌ای کوه‌ها عبور کرد و پازل‌های مختلفی را حل کند. در این میان، به رسم همیشگی مجموعه بازی‌های توم ریدر، لارا کرافت تنها کسی نیست که می‌خواهد به شی دست پیدا کند. فرقه شرور مجموعه یعنی Trinity نیز خواهان دستیابی به این اثر برای پیش‌برد اهداف شوم خود است؛ این امر کار را برای لارا حتی سخت‌تر از گذشته می‌کند و حال او باید برای زنده ماندن و نجان جان خویش، با این گروه نیز مبارزه کند.

بسته‌الحاقی The Pillar دومین بسته از هفت بسته برنامه‌ریزی شده برای بازی Shadow of the Tomb Raider است که هم‌اکنون قابل دریافت است. اولین بسته‌الحاقی با نام The Forge در ماه نوامبر گذشته در دسترس قرار گرفت. در ادامه شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بسته را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Shadow of the Tomb Raider برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. گفتنی است با خرید سیزن پس این بازی شما می‌توانید هر دو بسته‌های منتشر شده و همچنین تمامی محتویات آینده بازی را دریافت کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.