نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 18 دی 1397
ساعت 19:00

تریلر داستانی رسمی بازی Metro Exodus منتشر شد

0 از 5

کمپانی دیپ سیلور دقایقی پیش تریلر داستانی رسمی عنوان موردانتظار Metro Exodus را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز (4A Games) تریلر داستانی رسمی از عنوان شوتر/تیراندازی Metro Exodus را منتشر کردند. در کنار پرداخت به داستان بازی در این تریلر که نزدیک به ۳ دقیقه زمان دارد و از زبان شخصیت آنا، تک تیرانداز برتر گروه Spartan Order و همچنین همسر پروتاگونیست اصلی سری یعنی آرتیون روایت می‌شود، ما شاهد صحنه‌های اکشن و تیراندازی فراوان در کنار انواع و اقسام هیولاها و دشمنان مختلف هستیم که در راه ماجراجویی شما سبز خواهند شد.

بازی Metro Exodus که چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که ساخت آن به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده، قرار است در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ این در حالی است که عرضه بازی در ابتدا برای تاریخ سوم اسفند (۲۲ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود. گفتنی است که این بازی دارای نسخه کالکترزی با قیمت ۲۳۵ دلار است که شامل یک مجسمه از شخصیت اصلی سری بازی‌های مترو یعنی آرتیون در کنار کتاب هنری و موارد دیگر می‌شود. همچنین نسخه Limited Edition نیز با قیمتی به مراتب کمتر در دسترس قرار خواهد گرفت که حاوی سیزن پس بازی و کتاب هنری می‌شود.

در پایان شما را به دیدن این تریلر داستانی زیبا از بازی Metro Exodus دعوت می‌کنیم:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1397
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    عجب تریلری دادن واقعآ عالی بود صبر کردن تا تاریخ انتشار بازی عذاب اوره.ی خسته نباشید بگم ب همه دوستانی که بی منت زحمت خبرها میکشند.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.