نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 دی 1397
ساعت 13:00

انتشار تریلر جدید Days Gone با محوریت دنیای خطرناک بازی

4 از 5

سونی و استودیو بند، به تازگی تریلر تازه‌ای از بازی Days Gone منتشر و از نسخه‌های کالکتور و Digital Deluxe بازی نیز رونمایی کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ انحصاری بزرگ و بعدی پلی‌استیشن 4، بازی جهان‌باز، آخرالزمانی و داستان‌محور Days Gone است. این بازی که قرار بود سال ۲۰۱۸ منتشر شود، با تاخیری چندماهه سرانجام در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. پیرامون این بازی، تریلرها و جزئیات زیادی نیز توسط سونی و Bend Studio فاش شده که همگی، نشان از یک بازی باکیفیت و جالب دیگر در مجموعه عناوین فرست پارتی سونی می‌دهد. پیرامون دنیای این بازی، استودیو بند پیش از این فاش کرده بود که بازیکنان با یک محیط زیست و اقلیم پویا مواجه هستند و حالا در تازه‌ترین تریلر از این عنوان، این استودیو درباره دنیای بی‌رحم بازی نیز تیزرهایی برای نمایش دارد.

پیرامون Days Gone، گرچه از همان ابتدا هم تردیدهایی نسبت به بازی مطرح بود، ولی ایده ساخت یک دنیای جهان‌باز سیستماتیک و زنده، مملو از موجودات خون‌آشام که با پولیش‌ها و ارتقاهای گرافیکی خاص یک استودیو داخلی سونی نیز ساخته می‌شود، قطعا می‌تواند به یک بازی امیدوارکننده تبدیل شود. در ویدیوی جدید منتشر شده از بازی، سونی و استودیو بند بازیکنان را با دنیای خطرناک و بی‌رحم این بازی آشنا می‌کند که در آن نه تنها بازیکنان با حیات وحش طبیعی بازی درگیر هستند، بلکه دسته‌های عظیم زامبی‌ها و پخش شدن آن‌ها در سرتاسر محیط بازی نیز از جمله فاکتورهایی هستند که بازیکنان باید در زمان گردش در دنیای بازی در نظر بگیرند. شما در ادامه تریلر جدید بازی را مشاهده می‌کنید.

 

غیر از این تریلر، سونی اخیرا از نسخه Collector Edition این بازی نیز رونمایی کرده است. گفتنی است که این نسخه فیزیکی از بازی، دارای محتواهای فیزیکی و دیجیتالی است که با قیمت ۱۳۹٫۹۹ دلاری عرضه می‌شود. محتواهای دیجیتالی این نسخه شامل یک آرت‌بوک کوچک، موسیقی متن بازی، سه اسکین برای موتور سیکلت، یک مهارت و یک تم PS4 با نام «Deacon vs. the Horde Dynamic Theme» است. خریداران این نسخه آیتم‌های فیزیکی مثل مجسمه شخصیت اصلی بازی یعنی دیکن (Deacon) همراه با موتورسیکلت، جعبه فلزی، ۴ دکمه، ۶ سنجاق، آرت‌بوک ۴۸ صفحه‌ای از بازی و یک نسخه فیزیکی از موسیقی متن بازی را هم دریافت می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید محتویات این نسخه از بازی را مشاهده کنید.

days gone collectors edition.jpg.optimal

سونی همچنین برای کسانی که محتواهای بیشتری از نوع دیجیتال بازی می‌خواهند ولی نیازی به آیتم‌های فیزیکی ندارند، نسخه Digital Deluxe Edition بازی را هم معرفی کرده که با هزینه ۶۹٫۹۹ دلاری و به صورت دیجیتال قابل تهیه است. گفتنی است که این نسخه، غیر از بازی اصلی، شامل همه محتواهای دیجیتال در نسخه کالکتور بازی بوده و هم‌اکنون نیز قابل پیش‌خرید است.

بازی Days Gone قررا است در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.