نویسنده: فرشاد سه شنبه، 06 فروردين 1398
ساعت 21:30

جزئیات مربوط به پاداش پیش خرید بازی Control اعلام شد

جزئیات مربوط به Expansion Pass بازی Control اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی Control از سوی سازنده‌ی آن یعنی استودیوی «رمدی» (Remedy)، اکنون نوبت به اعلام پاداش افرادی که اقدام به پیش خرید این عنوان می‌نمایند شده است.

پیش خرید بازی Control، کد دانلود بسته Crafting Resources و ابزار Tactical Response را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین دارندگان PS4 که اقدام به پیش خرید این بازی می‌نمایند، علاوه بر موارد گفته شده، یک آواتار PSN و یک قالب داینامیک دریافت خواهند کرد؛ نکته‌ی قابل توجه آن است که اگر اقدام به پیش خرید این بازی ننمایید، در نسخه‌ی روز اول PS4 آن، شاهد یک لباس سفارشی سازی شده Astral Dive، دو قالب استاتیک، ماد Rare Service Weapon جهت ارتقای سلاح اصلی Jesse و ماد Rare Player جهت ارتقای توانایی‌های ماورا طبیعی Jesse خواهید بود.

نسخه‌ی PS4 بازی Control شامل یک نسخه‌ی Digital Deluxe می‌شود که شامل دو مرحله‌ی جانبی انحصاری خواهد بود، نسخه‌ی فیزیکی Deluxe نیز در دسترس هر دو پلتفرم PS4 و Xbox One قرار خواهد گرفت که شامل پنج کارت هنری و بسته‌ی FuturePak Metal می‌شود.

در کنار اعلام جزئیات پیش خرید عنوان Control، این بازی (پس از عرضه) همچنین دو بسته‌ی «توسعه دهنده» (Expansion) دریافت خواهد کرد که The Foundation و Awe نامیده شده و موقعیت‌های جدید، محتوای داستانی جدید، مراحل جدید و مادهای جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار خواهند داد؛ خریداران نسخه‌ی Digital Deluxe این بازی، دو بسته‌ی گفته شده را دریافت خواهند کرد اما امکان خرید جداگانه‌ی آن‌ها از طریق Expansion Pass برای کلیه‌ی پلتفرم‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. نکته‌ی قابل توجه این است که امکان خرید Expansion Pass و یا خرید جداگانه‌ی هر یک از این بسته‌ها، ابتدا برای بازیکنان PS4 امکان‌پذیر خواهد بود. اولین بسته‌ای که شاهد انتشار آن خواهیم بود، بسته‌ی The Foundation بوده و در اواخر سال 2019 عرضه می‌شودد.

بازی Control در تاریخ 27 اوت (برابر با پنجم شهریور ماه سال 1398) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

در ادامه شاهد تریلر مربوط به پاداش پیش خرید عنوان Control و همچنین تریلر گیم پلی جدید این بازی خواهید بود که اخیراً توسط استودیوی رمدی منتشر شده‌اند:

فرشاد | تریلر | 26/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.