نویسنده: فرشاد یکشنبه، 25 فروردين 1398
ساعت 21:30

اعلام جزئیات مربوط به نسخه‌های مختلف Star Wars Jedi: Fallen Order

جزئیات مربوط به پیش خرید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس اعلام استودیوی «ریسپاون» (Respawn)، بازیکنانی که اقدام به پیش خرید نسخه‌ی استاندارد و Deluxe بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نمایند، به تجهیزات سفارشی برای شمشیر نوری و همچنین دروید همراه بازیکنان، یعنی BD-1 دسترسی خواهند داشت؛ نسخه‌ی Deluxe این بازی همچنین شامل تصاویری از پشت صحنه‌ی ساخت این عنوان مورد انتظار و تجهیزات سفارشی بیشتری (فارغ از پاداش پیش خرید) خواهد بود.

قابلیت پیش خرید هر دو نسخه‌ی گفته شده به قیمت 60 دلار (نسخه‌ی استاندارد) و 70 دلار (نسخه‌ی Deluxe) امکان پذیر است. در جزئیات اعلام شده، اشاره‌ای به وجود سیزن پسی صورت نگرفته اما این امکان وجود دارد که ریسپاون و الکترونیک آرتز، در آینده اقدام به ارائه‌ی اطلاعاتی در این مورد نمایند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (برابر با 24 آبان ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد؛ براساس اعلام استودیوی ریسپاون، نسخه‌ی PC این عنوان بصورت انحصاری از طریق سرویس Origin شرکت الکترونیک آرتز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Star Wars Jedi: Fallen Order در نمایشگاه E3 سال 2018 بصورت رسمی از سوی ریسپاون معرفی شد، به گفته‌ی «وینس زامپلا» (Vince Zampella) به عنوان مدیر عامل این استودیو، داستان این بازی میان وقایع فیلم‌های Revenge of the Sith و A New Hope روی می‌دهد؛ ریسپاون در حالی اقدام به معرفی و ساخت چنین بازی نموده که پیش از این برروی عناوین اول شخص شوتری چون مجموعه‌ی Titanfall، بازی بتل رویال Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order کار کرده است.

در کنار اعلام جزئیات مربوط به پیش خرید عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order، همچنین یک تریلر داستانی از این بازی منتشر شد که در آن شاهد حضور شخصیت اصلی این بازی، یعنی Cal خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 14/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.