نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 23 خرداد 1398
ساعت 17:56

تریلر جدید Shenmue 3 را ببینید

تاریخ انتشار Shenmue III در کنار پخش تریلر جدید آن مشخص شد

5 از 5

طی کنفرانس پی‌سی‌گیمینگ در رویداد E3 2019، یو سوزوکی (خالق افسانه‌ای فرنچایز شنمو) روی صحنه آمد و شخصا اعلام کرد که انتظار و صبر تقریبا به اتمام رسیده و تنها چند ماه با عرضه قسمت سوم Shenmue فاصله داریم. Shenmue III قرار است تا در روز 28 آبان روانه بازار شود. در ادامه هم تریلر جدید بازی به نمایش درآمد. با اینکه تریلر به نمایش درآمده نسخه نهایی بازی نیست، اما طراحی زیبای محیط و جهان بازی قطعا توجه‌تان را جلب خواهد کرد.

قسمت اول شنمو همزمان با انتشار کنسول دریم‌کست عرضه شد. در آن زمان، شنمو به عنوان گران‌ترین و هزینه‌برترین بازی تاریخ شناخته می‌شد و نسبت به آثار هم‌دوره خود، از هر نظر فرسنگ‌ها باکیفیت‌‌تر و بهتر بود. البته بعید به نظر می‌رسد که Shenmue III بتواند تاثیری تا این حد روی صنعت بازی بگذارد. با این حال، مطمئنا طرفداران از تجربه آن خوشنود خواهند بود.

Shenmue III برای پلی‌استیشن4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. کاربران کامپیوتر هم تنها می‌توانند از طریق فروشگاه اپیک گیمز بازی را خریداری کنند؛ این خبر اعتراضات زیادی را به همراه داشت و تعدادی از افرادی که در صفحه کیک‌استارتر بازی به سازندگان کمک کرده بود، به خاطر این موضوع خواهان برگشت پول‌شان شدند.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.