نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 تیر 1399
ساعت 09:00

تریلر جدید Ghost of Tsushima روی گیم‌پلی گردش در محیط تمرکز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله یک روز تا عرضه بازی Ghost of Tsushima، تریلری جدید با محوریت گردش در دنیای این بازی منتشر شد.

جدیدترین ساخته استودیو ساکر پانچ یعنی Ghost of Tsushima، فردا به صورت رسمی عرضه خواهد شد و اخیرا نقد و بررسی‌های مرتبط با این بازی نیز توسط رسانه‌ها و منتقدان مختلف منتشر شده است. Ghost of Tsushima، در مجموع با بازخوردهای مثبتی مواجه شده و هم‌اکنون امتیاز میانگین 84 از 100 را برای 89 نقد در وب‌سایت متاکریتیک به خودش اختصاص داده است. پیرامون این بازی اخیرا تریلر کوتاه و جدیدی منتشر شده، که روی گیم‌پلی گردش و جستجو در محیط و بهره گرفتن از حس کنجکاوی بازیکن در این دنیا تمرکز دارد. شما در ادامه این کلیپ را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که قبلا وعده داده شده بود و در این تریلر نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفته، گیم‌پلی گردش و جستجو در دنیای جهان‌باز Ghost of Tsushima، یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های تجربه این بازی خواهد بود. براساس گزارش‌های قبلی، این بزرگ‌ترین بازی تولید شده توسط ساکر پانچ است که در یک جزیره زیبا و چشم‌نواز ژاپنی، همراه با سه نوع وضعیت آب و هوایی و بیش از 40 نوع زیست بوم مختلف دنبال می‌شود. یکی از جالب‌توجه‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی جستجو در محیط، استفاده از باد به عنوان راهنما است که علاوه بر کمک به پیدا کردن مقصد بعدی بازیکن، در ترکیب با محیط بازی از زیبایی‌شناسی خاصی نیز برخوردار است.

Ghost of Tsushima فردا 17 جولای (27 تیر) به صورت انحصاری PS4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.