نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 02 مرداد 1399
ساعت 09:00

تریلر رسمی Mafia 1 Remake از گیم پلی بازی رونمایی می کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مطابق وعده قبلی، تریلر گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition رونمایی شد که این شامل مقایسه میان نسخه ریمیک و اورجینال نیز هست.

استودیو Hangar 13 امسال در یک سورپرایز بزرگ، اعلام کرد که هر سه نسخه سری بازی‌های مافیا را با بهبودها و ارتقاهای مختلف مجددا عرضه می‌کند، که در جذاب‌ترین بخش، فاش شد که بازی اول این سری قرار است به صورت یک بازسازی کامل یا ریمیک عرضه شود. این بازی که البته همزمان با نسخه‌های دوم و سوم ریمستر عرضه نشده، اخیرا مطابق وعده قبلی اولین تریلر رسمی گیم‌پلی خود را دریافت کرده که در ادامه می‌توانید شاهد باشید.

 

Mafia: Definitive Edition نسخه ریمیک بازی Mafia است که وقایع آن پیرامون شخصی به نام Tommy Angelo است؛ یک راننده تاکسی که خودش را به زودی در میانه درگیری‌های گروه‌های مافیایی زیرزمینی پیدا می‌کند و رفته رفته در این دنیا پیشرفت می‌کند. با توجه به تریلر که اصالتا با رزولوشن 4K منتشر شده و همچنین مقایسه میان دو نسخه اورجینال و ریمیک، به نظر استودیو Hangar 13 کار فوق‌العاده‌ای را در بازسازی کامل این بازی انجام داده است. ما همچنین می‌دانیم که این بازسازی صرفا شامل ارتقاهای گرافیکی و فنی نمی‌شود، و موارد جدید گیم‌پلی، دنیای زنده و پویاتر و فعالیت‌های بیشتر در نقشه بازی نیز بخشی از نقشه‌های استودیو برای بازسازی این عنوان کلاسیک بوده است.

در توضیحات یکی از مدیران ارشد استودیو در تریلر اخیر، فاش می‌شود که Mafia: Definitive Edition به صورت پایه‌ای و از ابتدا، با کمک موتور بازی که Mafia 3 با آن ساخته شده بود تولید شده است. گفتنی است که بازی مافیا 3، به خاطر مشکلات فنی و گلیچ‌های پرشمار آن، تجربه بدی در زمان عرضه داشت و این امیدواری وجود دارد که موتور گرافیکی استفاده شده آن، مشکلات قبلی را در Mafia: Definitive Edition تکرار نکند.

بازی Mafia: Definitive Edition قرار است در روز 25 سپتامبر (4 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. بازیکنانی که اقدام به خرید Mafia: Trilogy کردند نیز این بازی را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.