نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 02 مرداد 1399
ساعت 12:00

تریلر جدید Hyper Scape حالت محدود Hack Runner را نمایش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر جدید بازی بتل رویال Hyper Scape، حالت محدودی در گیم پلی برای مواجهه با هک‌های تصادفی را به نمایش می‌گذارد.

یکی از جدیدترین عناوین بتل رویال در بازار گیم، بازی Hyper Scape محصول شرکت یوبی‌سافت است که البته فعلا در دوره بتای عمومی قرار دارد. این بازی براساس نمایش‌ها و بازخوردهایی که تاکنون داشته، به نظر یک تجربه جذاب همراه با نوآوری و ابتکارعمل را ارائه می‌کند که در صورت پیگیری این روند و شنیدن نقدها و پیشنهادات طرفداران، می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین عناوین ژانر نیز تبدیل شود. وقایع این بازی در یک دنیای مجازی و در ده‌ها سال آینده دنبال می‌شود، جایی که بازیکنان در تعداد پرشمار و برای سرگرمی، وارد این دنیای مجازی می‌شوند. یوبی‌سافت به تازگی تیزر کوتاهی از یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

براساس این تریلر، ماد یا حالتی که معرفی می‌شود Hack Runner نام دارد. این درواقع چالش‌هایی براساس مهارت‌های تصادفی هستند که هر دو دقیقه میان بازیکنان تخصیص داده می‌شود، و آن‌ها باید به سرعت این مهارت را در حین گیم‌پلی یاد بگیرند و از آن استفاده کنند. پس از مدت کوتاهی، نوبت به تخصیص هک جدید به بازیکن می‌رسد و این روند باعث چالش‌برانگیزتر شدن و هیجان بیشتر خواهد شد.

Hyper Scape درحال حاضر دوره بتای عمومی خود را در پلتفرم پی‌سی می‌گذراند، و بازیکنان این پلتفرم به صورت رایگان می‌توانند در این دوره مشارکت کنند. این بازی رایگان، در ادامه سال 2020 رسما برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.