نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 12 مرداد 1399
ساعت 09:00

گیم پلی ویدیو جدید Microsoft Flight Simulator به اشتراک گذاشته شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید Microsoft Flight Simulator هواپیماها و فرودگاه‌های مختلف بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

طرفداران عناوین ژانر شبیه‌سازی پرواز، تا چند هفته دیگر شاهد انتشار بازی Microsoft Flight Simulator خواهند بود؛ بازی که به سفارش مایکروسافت و توسط استودیو فرانسوی Asobo ساخته شده و در نمایش‌هایی که داشته نیز بسیار چشمگیر ظاهر شده است. این بازی از نظر فنی نیز جاه‌طلبانه است و با توجه به استفاده از نقشه‌های زنده Bing Map و همچنین فناوری Microsoft Azure، عملا کل دنیا را برای گردش با هواپیما بازسازی کرده است. در ارتباط با این بازی، اخیرا تریلر جدیدی منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

در تریلر جدید، سازندگان تعدادی از فرودگاه‌های بازی که در هر دو نسخه استاندارد و دولوکس وجود دارد را به نمایش گذاشتند. گفتنی است که این فقط تعداد محدودی از فرودگاه‌های بازی است و بازی اصلی، شامل بیش از 37 هزار فرودگاه و باند پرواز است. در هر صورت نمایش دادن این فرودگاه‌ها، می‌تواند نشان‌دهنده سطح جزئیات بالایی باشد که در این قسمت‌های بازی اعمال شده است. تریلر همچنین تعدادی از هواپیماهای قابل استفاده را هم به نمایش می‌گذارد که در مجموع مشخص است که بازی از نظر فنی و گرافیکی در سطح بالایی قرار دارد.

بازی Microsoft Flight Simulator در 18 آگوست (28 مرداد) برای پی‌سی عرضه می‌شود. مایکروسافت در گذشته عرضه نسخه Xbox One برای بازی را هم تایید کرده بود، ولی از آن زمان هیچ گونه اطلاعات جدیدی درباره این نسخه منتشر نشده است. گفتنی است که سازندگان عرضه بروزرسانی رایگان و مخصوص VR برای بازی را هم برای فصل پاییز تایید کردند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.