نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 05 مرداد 1399
ساعت 09:00

تریلر بازی The Medium از گیم پلی با واقعیت دوگانه پرده بر می دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر جدید بازی The Medium سرانجام از گیم‌پلی واقعیت‌های دوگانه این بازی پرده برداری می‌کند.

محصول جدید استودیو Bloober Team یعنی The Medium، یکی از اولین عناوین منحصرا نسل نهمی بود که معرفی شده است. در این معرفی‌ها، The Medium به عنوان یک بازی در ژانر وحشت عنوان می‌شد که از یک گیم‌پلی جاه‌طلبانه و به صورت دو واقعیت موازی به صورت همزمان برخوردار است. از این گیم‌پلی تاکنون تصاویری هم منتشر شده بود، ولی به تازگی تریلر گیم‌پلی این بازی نیز رونمایی شده که این نوع گیم‌پلی به صورت تجربی دیده می‌شود. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در تریلر نیز دیده می‌شود، گیم‌پلی این بازی به صورت پایه‌ای و همزمان در دو واقعیت یا دنیای متفاوت دنبال می‌شود، که یکی از این دنیاها درواقع دنیای واقعی و دنیای موازی دیگز نیز دنیای متافیزیکی است. بازیکن در حین تجربه گیم‌پلی، به صورت همزمان در هر دو دنیا پیشروی می‌کند و کارهایی که توسط بازیکن انجام می‌شود روی هر دو دنیا تاثیر می‌گذارد.

نکته دیگری که درباره بازی فاش شده، این است که The Medium در کنسول Xbox Series X با مشخصات 4K/30 FPS اجرا می‌شود، و سازندگان وعده دادند که این یک تجربه سینماتیک در این پلتفرم خواهد بود. بازی The Medium در اواخر سال 2020 برای ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.