نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 04 مرداد 1399
ساعت 09:00

تریلر رونمایی رسمی بازی FIFA 21 منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ EA Sports به صورت رسمی بازی FIFA 21 را رونمایی کرد که Kylian Mbappé بازیکن تیم پاریس سنت ژرمن به عنوان تصویر کاور معرفی می‌شود.

طرفداران بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال، در دوره زمانی از سال قرار دارند که خبرهای مرتبط با سری بازی‌های FIFA به تدریج منتشر می‌شوند. سری بازی‌های FIFA محصول شرکت EA Sports، به عنوان محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی شبیه‌سازی فوتبال در نظر گرفته می‌شود که هر سال با عرضه یک نسخه جدید، شاهد فروش میلیونی در بازار نیز هستند. پیرامون این سری، اخیرا تریلر رونمایی FIFA 21 نیز منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

تریلر رونمایی FIFA 21 البته به صورت جالبی ساخته شده و بیش از اینکه به خود بازی بپردازد، بازیکنان فوتبال و خصوصا بازیکن تیم پاریس سنت ژرمن یعنی Kylian Mbappé را مورد توجه قرار داده است. با توجه به این موضوع، حالا تایید می‌شود که این بازیکن 21 ساله قرار است به عنوان تصویر روی کاور بازی FIFA 21 (در هر سه نسخه استاندارد، champions و ultimate) نقش ببندد.

بر اساس این گزارش، تاریخ عرضه رسمی بازی FIFA 21 نیز برای روز 9 اکتبر (18 مهر) تعیین شده که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه می‌شود. EA Sports درباره عرضه بازی برای پلتفرم‌های نسل بعدی PS5 و Xbox Series X نیز گفته که بازیکنان، «در یک بازه زمانی محدود» امکان ارتقای رایگان به نسخه نسل نهمی بازی را دارند. نسخه پی‌سی این بازی نیز براساس نسخه‌های کنسولی نسل هشتم است و نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز یک عرضه دیگر از نوع Legacy Edition می‌باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.