نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 شهریور 1399
ساعت 15:00

نمایش تریلر Call of Duty Black Ops Cold War با محوریت Perseus

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد اخیر ، تریلر سینمایی کوتاهی از Call of Duty: Black Ops Cold War نیز به نمایش درآمد.

بازی امسال سری کال آو دیوتی، یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War در جریان رویداد اخیر Gamescom Opening Night Live تریلر سینماتیک دیگری دریافت کرد. این تریلر که محوریت داستانی دارد، به مامور مخفی شوروی در آمریکا، با اسم رمز Perseus می‌پردازد، خطری که توسط تیم تشکیل شده توسط رئیس جمهور رونالد ریگان باید مورد مقابله قرار بگیرد. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

در این تریلر، مامور مخفی با اسم رمز Perseus به عنوان عاملی شناسایی نشده معرفی می‌شود که براساس گزارش‌ها، مجددا فعال شده است. در گذشته نیز هر زمان که این عامل فعال شده بود، تعادل را در جنگ سرد میان آمریکا و شوروی به هم ریخته بود. با توجه به نوع این خطر، تیمی با عضویت Hudson، Woods و Mason مسئول مواجهه با Perseus می‌شوند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. گفتنی است که نسخه نسل نهمی این بازی، با پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر نرخ فریم 120، رزولوشن 4K، تکنولوژی‌های جدید نظیر Ray Tracing و سرعت لود بسیار بالا، و البته با قیمت 10 دلار بیشتر یعنی 70 دلار، در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.