نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 09:00

در تریلر رسمی Immortals Fenyx Rising تاریخ عرضه بازی نیز مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در تریلر رونمایی رسمی Immortals Fenyx Rising، که در گذشته Gods and Monsters نام داشت، تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد.

یوبی‌سافت پس از اعلام قبلی تغییر نام بازی Gods and Monsters به Immortals Fenyx Rising، اخیرا این بازی را به صورت رسمی معرفی کرده است. این معرفی که شامل تریلر رونمایی، و همچنین تریلر گیم‌پلی و توضیحات سازندگان است، فاش می‌کند که مدت زمان اضافی که سازدگان برای توسعه Gods and Monsters پیدا کردند، به آن‌ها این اجازه را داد که ایده‌های جدید و تحولات تازه‌ای را در بازی اعمال کنند که حالا، این تغییرات به تغییر در نام بازی هم منتهی شده است. به هر ترتیب، شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این گزارش، بازیکن در این بازی کنترل شخصیت Fenyx را برعهده دارد، که به صورت کامل قابل سفارشی‌سازی است و بازیکن براساس سلیقه خود می‌تواند کاراکتر را طراحی کند. دنیای این بازی، در تعدادی جزیره با تم فانتزی و کلاسیک یونان باستان جریان دارد که شامل بسیاری از لوکیشن‌ها و معماری‌ها، خدایان و اساطیر یونانی نیز می‌شود. جدای از گیم‌پلی اکشن، مبارزات، گردش در یک دنیای جهان‌باز، در این بازی پازل‌های زیادی هم برای حل کردن وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که از این بازی، تریلر جداگانه شامل گیم‌پلی نیز به نمایش گذاشته شده که می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید.

بازی Immortals Fenyx Rising حالا تاریخ عرضه خودش را نیز پیدا کرده، و به این ترتیب بازی قرار است در 3 دسامبر (13 آذر) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.