نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 09:15

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake رونمایی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت پس از یک رشته درزهای خبری، سرانجام Prince of Persia: The Sands of Time Remake را رونمایی کرد.

یوبی‌سافت شب گذشته رویداد خبری Ubisoft Forward دیگری را برگزار کرد که در جریان آن، این شرکت از چند بازی تازه و قبلا معرفی شده بیشتر صحبت کرد. پیش از برگزاری این رویداد دیجیتال، خبرهایی از درز پیدا کردن بازی جدیدی از سری Prince of Persia منتشر شد، که این درز خبری حتی شامل فروشگاه خود یوبی‌سافت نیز می‌شد. در هر صورت، این خبرها درست بودند و شرکت پس از چندین سال وقفه، قرار است یک بازی دیگر از این سری را عرضه کند. این بازی که در واقع نسخه ریمیک یا بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time (عرضه اولیه در سال 2003) است، تریلر رونمایی و تاریخ عرضه نیز دریافت کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

Prince of Persia: The Sands of Time Remake که نسخه بازسازی شده بازی به همین نام در سال 2003 است، توسط دو استودیو Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai با همکاری تعدادی دیگر از استودیوهای جهانی یوبی‌سافت ساخته شده است. شرکت وعده داده که این ریمیک یک نسخه وفادار به بازی اورجینال است و حالا مجددا Yuri Lowenthal را به عنوان صداپیشه شخصیت شاهزاده پارسی در اختیار دارد.

همان‌طور که اشاره شد، تاریخ عرضه Prince of Persia: The Sands of Time Remake نیز اعلام شده که بر این اساس، در 21 ژانویه 2021 (2 بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. گفتنی است که این بازی از طریق backward compatibility در Xbox Series X و PS5 نیز قابل بازی خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.