نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 09:30

تریلر جدید Watch Dogs: Legion با محوریت بازگشت Aiden Pearce

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در جریان رویداد اخیر Ubisoft Forward، نمایش‌های بیشتری از Watch Dogs: Legion از جمله معرفی DLC با محوریت بازگشت شخصیت Aiden Pearce داشت.

یوبی‌سافت حدود چهل روز دیگر بازی Watch Dogs: Legion را عرضه می‌کند، که البته همان‌طور که قبلا هم تاکید کرده بود قرار است یکی از عناوین روز لانچ کنسول‌های نسل بعدی نیز باشد. با توجه به این پیش‌زمینه، این شرکت اخیرا در جریان رویداد تازه Ubisoft Forward خبر از عرضه بسته‌های الحاقی و محتواهای قابل بازی بیشتری داده که پس از عرضه اولیه بازی به تدریج در دسترس قرار می‌گیرند. در یکی از اولین محتواهای پس از عرضه که توسط شرکت معرفی شده، طرفداران حالا شاهد بازگشت Aiden Pearce، قهرمان اصلی و شخصیت قابل بازی در بازی اول Watch Dogs خواهند بود. شما در ادامه تریلر معرفی این بسته الحاقی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به توضیحات، Aiden Pearce حالا به عنوان یک شخصیت اصلی قابل بازی در این بسته الحاقی به سری و بازی Watch Dogs: Legion بازمی‌گردد، که این شامل خط داستانی مستقل او در شهر لندن در جریان وقایع بازی جدید می‌شود. گفتنی است که ایدن پیرس حالا کمی مسن‌تر شده و ظاهرش نیز کمی تغییر پیدا کرده است. جدای از این تریلر، یوبی‌سافت تریلر جداگانه دیگری نیز از مکانیک جذب شهروندان به عنوان شخصیت قابل بازی نیز منتشر کرده که می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید.

درحالی که تاریخ عرضه این بسته الحاقی مشخص نشده، با این حال موعد انتشار Watch Dogs: Legion از قبل برای روز 29 اکتبر (8 آبان) برای کنسول‌های نسل هشتمی، گوگل استیدیا و پی‌سی تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.