نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 12:00

تریلر Mafia: Definitive Edition گیم پلی اکشن بازی را نمایش می دهد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر تازه بازی Mafia: Definitive Edition با عنوان Life of a Gangster، شامل سکانس‌های گیم‌پلی اکشن و هیجان‌انگیز است.

از میان عناوین معرفی شده برای سه‌گانه Mafia، تنها نسخه‌ای که به صورت کامل بازسازی یا ریمیک شده Mafia: Definitive Edition است. این یک بازسازی کامل به همراه مکانیک‌ها و المان‌های کاملا جدید است که در تریلرها و نمایش‌های اخیر، نشان از یک بازی ریمیک باکیفیت داشته است. پیرامون این بازی، 2K Games حالا تریلر دیگری منتشر کرده که با عنوان «Life of a Gangster» شامل سکانس‌های اکشن و جذابی است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

تریلر جدید Mafia: Definitive Edition، همان‌طور که دیده شد کم‌تر از یک دقیقه است، با این حال به صورت جذابی سکانس‌های پیاپی اکشن را با محوریت شخصیت Tommy Angelo به نمایش می‌گذارد. Tommy Angelo شخصیت اصلی قابل بازی در عنوان اول سری مافیا، که در نسخه ریمیک نیز بازگشته است، یک راننده تاکسی عادی است که رفته رفته جذب گروه‌های زیرزمینی مافیایی می‌شود و زندگی گانگستری تازه‌ای را در پیش می‌گیرد. سکانس‌های گیم‌پلی این تریلر شامل تیراندازی، تعقیب و گریز و ... می‌شود که همچنان می‌توان انتظار کیفیت خوب و گرافیک بالایی را از این بازی داشت.

بازی Mafia: Definitive Edition در روز 25 سپتامبر (4 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.