نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 09:45

بازی Riders Republic همراه با تریلر رونمایی معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در جریان رویداد اخیر Ubisoft Forward، از یک IP کاملا جدید رقابتی به نام Riders Republic رونمایی کرد.

یوبی‌سافت همان‌طور که انتظار می‌رفت، سورپرایز لیک‌نشده و جالبی را هم برای رویداد خبری Ubisoft Forward در نظر داشته است. این بازی که یک برند و IP کاملا جدید از جانب شرکت محسوب می‌شود، Riders Republic نام دارد، که یک بازی رقابتی/مسابقه‌ای شلوغ و هیجانی و البته چندنفره آنلاین است. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر رونمایی Riders Republic، سکانس‌های کوتاه گیم‌پلی نشان از برگزاری رقابت‌های مسابقه‌ای در رشته‌های مختلف نظیر موتورسیکلت، wingsuits، اسنوبورد، اسکی و ... است که بین انبوهی از بازیکنان و در دنیا و پیست‌های خیلی بزرگ جریان دارد. در این بازی حالت‌های PvP مختلفی وجود دارد که هم به صورت تک‌نفره و هم تیمی قابل تجربه هستند. این شامل مسابقات ریسینگ، چالش‌ها، حالت رتبه‌بندی، مسابقات 6 در برابر 6 نفره PvP و ... می‌شود. بازی همچنین از یک بخش career mode و یک سیستم پیشرفت‌های کامل نیز برخوردار است. یوبی سافت به علاوه پیرامون این بازی، وعده آپشن‌های بسیار زیاد برای سفارشی‌سازی، گیرها و پاداش‌های قابل آزادسازی را هم داده است.

بازی Riders Republic قرار است در روز 25 فوریه 2021 (7 اسفند) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، استیدیا و پی‌سی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.