نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 شهریور 1399
ساعت 12:00

گیم پلی ویدیو طولانی Immortals Fenyx Rising منتشر شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گیم‌پلی ویدیو جدید یازده دقیقه‌ای از Immortals Fenyx Rising، موارد گیم‌پلی زیادی را از جمله گردش، مبارزات، نقشه و ... نشان می‌دهد.

یوبی‌سافت اخیرا به صورت رسمی بازی Immortals Fenyx Rising را که البته قبلا با عنوان Gods and Monsters شناخته می‌شد، معرفی کرد. براساس گفته سازندگان، این بازی فقط نام خود را تغییر نداده و موارد زیادی در گیم‌پلی دچار تحول شدند، به شکلی که نام‌گذاری بازی نیز نیاز به تغییر پیدا کرد. به صورت کلی، Immortals Fenyx Rising یک بازی جهان‌باز و اکشن، در دنیای فانتزی با تم یونان باستان و المان‌های اساطیری و افسانه‌ای یونان باستان است که بازیکن، امکان شروع بازی با یک شخصیت سفارشی‌سازی شده را پیدا می‌کند. در ارتباط با این بازی، یوبی‌سافت اخیرا گیم‌پلی ویدیو طولانی و یازده دقیقه‌ای را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در این ویدیو دیده می‌شود، و حتی در نمایش‌های اولیه Gods and Monsters در سال گذشته نیز مشهود بود، این بازی در دنیاسازی و طراحی خود به میزان زیادی از The Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته است و تشابهات میان این دو کاملا واضح است. بازی همچنین از یک دنیای جهان‌باز و همچنین نقشه برخوردار است که همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، بازیکن امکان علامت زدن چند نقطه مختلف در نقشه را دارد. Fenyx شخصیت قابل کنترل بازی، همچنین از دو بال برای پرواز در دنیا هم استفاده می‌کند که در نوع خود جالب است. گردش در محیط، مبارزات، باس‌فایت‌ها و ... نیز از دیگر مواردی هستند که در این ویدیو دیده می‌شوند.

Immortals Fenyx Rising در روز 3 دسامبر (13 آذر) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایگس‌باکس وان و سری ایکس، استیدیا، نینتندو سوییچ و پی‌سی مننتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.