نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر Crash Bandicoot 4: It’s About Time با محوریت محتواهای دمو

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ محتواهای دمو Crash Bandicoot 4: It’s About Time شامل سه مرحله و دو Quantum Mask است که در تریلر جدید به نمایش گذاشته شدند.

سری بازی‌های Crash Bandicoot پس از سال‌ها انتظار شاهد عرضه یک دنباله کامل دیگر خواهد بود و در ادامه همین سال میلادی، Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر خواهد شد. این بازی، البته مدتی هست که امکان پیش خرید آن نیز فراهم شده و بازیکنان از طریق فروشگاه‌های آنلاین پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، می‌توانند بازی را پیش خرید کنند. پیرامون این موضوع، اکتیویژن گفته که پیش‌خرید کنندگان این بازی در روز 16 سپتامبر (26 شهریور) امکان دریافت نسخه دمو بازی را پیدا می‌کنند. شما در ادامه تریلر نسخه دمو Crash Bandicoot 4: It’s About Time را مشاهده می‌کنید.

 

در نسخه دمو Crash Bandicoot 4: It’s About Time، دو شخصیت قابل بازی یعنی Crash Bandicoot و Neo Cortex برای انتخاب وجود دارد. این دو البته فقط از نظر ظاهر و شخصیتی تفاوت ندارند و نوع بازی و گیم‌پلی آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. همان‌طور که قبلا هم معرفی شده بود، در این بازی تعداد بیشتری Quantum Mask وجود دارد که البته این ماسک‌های جدید نیز قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. در همین رابطه، دو ماسک Kupuna-Wa با قدرت کنترل زمان و همچنین Lani-Loi که قدرت تغییر فاز را دارد نیز در دمو پیش رو وجود خواهند داشت. درنهایت، در این دمو سه مرحله نیز قابل بازی خواهد بود.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.