نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 شهریور 1399
ساعت 12:00

تریلر جدید Godfall مبارزات این بازی را به نمایش می گذارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر جدیدی از بازی Godfall با محوریت مبازرات منتشر، و همچنین اطلاعات دیگری نظیر پاداش‌های پیش خرید و قیمت نسخه‌های مختلف بازی اعلام شد.

در جریان رویداد PAX Online 2020، استودیو Counterplay Games نمایش‌ها و اطلاعات بیشتری از بازی Godfall را به نمایش گذاشت. نمایش دو تریلر جدید از جمله تریلر جدید مبارزات، معرفی پاداش‌های پیش خرید و البته قیمت نسخه‌های مختلف این بازی، از جمله این بروزرسانی‌های جدید پیرامون بازی هستند. شما در ادامه تریلر مبارزات این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر جدید که مشاهده شد، گرچه همچنان گیم‌پلی حالت کو-آپ دیده نمی شود، ولی در مجموع مکانیک‌ها و گیم‌پلی مبارزات برای همه کلاس‌های Valorplateها و سلاح‌های آن‌ها، جذاب به نظر می‌رسد. این مبارزات با سلاح‌های سرد مختلف، همان‌طور که وعده داده شده بود به صورت سرعتی و تکنیکی هستند و بازیکن قطعا برای اجرای مناسب ضربات باید مهارت کسب کند. در انتهای این تریلر، همچنین شاهد رونمایی از یکی از باس‌های بازی هم هستیم که البته همینجا و بدون گیم پلی مبارزه با این باس، ویدیو به پایان می‌رسد.

در ارتباط با پیش خرید بازی، تعدادی پاداش نیز معرفی شده که در یک مورد یعنی اسلحه Zer0’s Sword، می‌توانید تریلر آن را در یوتیوب مشاهده کنید. پوسته‌های اختصاصی، سلاح‌ها و دیگر آیتم‌های مشابه نیز به عنوان پاداش برای پیش خریدکنندگان در نظر گرفته شده است. استودیو همچنین قیمت نسخه‌های مختلف بازی را هم اعلام کرده که البته این قیمت‌ها، برای نسخه پی‌سی بازی هستند و قیمت نسخه‌های PS5 در آینده مشخص می‌شود. بر این اساس و برای پی‌سی، نسخه استاندارد بازی با قیمت 60 دلار، نسخه Deluxe Edition شامل بازی اصلی و محتواهای Expansion 1 با قیمت 80 دلار و نسخه Ascended Edition شامل محتواهای نسخه Deluxe به علاوه چندین پوسته و آیتم دیگر نیز با قیمت 90 دلار قابل تهیه است.

Godfall در تعطیلات پایانی سال 2020 برای پی‌سی و PS5 منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.