نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 مهر 1399
ساعت 09:00

تریلر داستانی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت تریلر داستانی رسمی بازی Assassin’s Creed Valhalla را حدود 40 روز قبل از انتشار این عنوان منتشر کرد.

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب اساسینز کرید، یعنی Assassin’s Creed Valhalla حدود چهل روز دیگر منتشر می‌شود. این بازی نیز مشابه دو بازی قبلی مجموعه، یک تجربه کاملا نقش‌آفرینی/RPG، گردش در دنیایی بسیار بزرگ و جهان‌باز و گیم‌پلی اکشن می‌شود که از نظر داستانی، حالا وقایع این نسخه در دوره قرون وسطی و شمال اروپا، و عصر تاخت و تازهای وایکینگ‌ها به جزیره انگلستان اتفاق می‌افتد. در همین ارتباط، شرکت یوبی‌سافت به تازگی تریلر جدیدی از این بازی را، این بار با محوریت روند داستانی منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به ریشه‌های تاریخی و اسطوره‌شناسی وایکینگ‌ها و مردم نوردیک، در این بازی قرار است المان‌های مشابه بسیار زیادی دیده شود که باعث می‌شود تا روند داستانی بازی متنوع و غنی شود. یوبی‌سافت پیش از این هم درباره این موارد داستانی صحبت کرده بود، ولی حالا در این تریلر بیشتر متوجه این جزئیات می‌شویم. در این تریلر، اشاراتی به دلایل تصمیم Eivor و مردمش از نروژ به انگلستان می‌شود و اینکه آن‌ها در این مسیر با چه چالش‌هایی مواجه می‌شوند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One، PS4، PC و Stadia منتشر می‌شود. بازیکنان پلی‌استیشن 5 نیز دو روز بعد در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با لانچ این کنسول می‌توانند بازی را روی این کنسول نیز تجربه کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.