نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 بهمن 1401
ساعت 09:00

انتشار ویدیو ده دقیقه ای از گیم پلی بازی The Day Before

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Fntastic در طی هفته‌های اخیر و پس از درگیری با حواشی مربوط به حق استفاده از نام تجاری بازی جدید خود، سرانجام ویدیو گیم‌پلی تازه و طولانی را از این عنوان جهان‌باز آنلاین و MMORPG منتشر کرده است. شما در ادامه این تریلر 10 دقیقه‌ای The Day Before را مشاهده می‌کنید.

The Day Before یک بازی اکشن و بقا در دنیایی پساآخرالزمانی و جهان‌باز به صورت آنلاین چندنفره و MMORPG است، که اولین بار حدود دو سال پیش توسط Fntastic رونمایی شد. همان‌طور که در ویدیو تازه نیز دیده می‌شود، تمرکز در این بازی پساآخرالزمانی که در آن زامبی‌ها و دسته‌های عظیم زامبی هم وجود دارد، جستجو برای کسب منابع و پیدا کردن راه بقا است. در ویدیو جدید علاوه بر گیم‌پلی گردش در دنیای جهان‌باز، برخی مکانیک‌های دیگر از جمله کار با اسلحه و سفارشی‌سازی نیز دیده می‌شود. البته این ویدیو به صورت عجیبی شامل سکانس مبارزه با زامبی یا اکشن خاصی نمی‌شود و به نوعی در مقایسه با نمایش‌های قبلی همین بازی از سطحی پایین‌تر و دانگرید محسوب می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، این بازی اخیرا با حاشیه متفاوتی مواجه بود و فاش شد که سازندگان و ناشر حالا با مشکلات قانونی برای استفاده از نام تجاری The Day Before مواجه شدند. در این رابطه، مدیر Fntastic در مصاحبه‌ای گفته که اطمینان خاطر دارد که این مشکل حقوقی، تا موعد عرضه بازی در 10 نوامبر(19 آبان 1402) برطرف خواهد شد. این عنوان، درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دست ساخت قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.