نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 بهمن 1401
ساعت 09:00

تریلر لانچ Hogwarts Legacy وعده یک ماجراجویی جادویی را می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Hogwarts Legacy پس از پشت سر گذاشتن چندین سال توسعه و درگیر بودن با حواشی مختلف، حالا چیزی با موعد انتشار جهانی خود فاصله ندارد و به همین مناسبت، WB Games تریلر لانچ این عنوان را نیز به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

با توجه به تریلر، سازندگان حالا وعده یک تجربه اکشن و ماجرجویی جهان‌باز با المان‌های نقش‌آفرینی را در مجموعه داستانی دنیای جادوگری جی‌کی رولینگ می‌دهند. در Hogwarts Legacy بازیکنان کنترل شخصیت سفارشی‌سازی شده به دست خودشان را در نقش یک دانش‌آموز سال پنجمی تازه‌وارد به مدرسه جادوگری هاگوارتز دراختیار می‌گیرند. وقایع بازی قرار است حدود صد سال پیش از شکل گرفتن داستان اصلی رمان‌ها یعنی هری پاتر روایت شود، و مربوط به پیدا شدن یک نیروی جادویی مرموزی است که می‌تواند دنیای جادوگری را نابود کند.

با توجه به گزارش‌های رسمی مربوط به بازی، نقشه جهان‌باز Hogwarts Legacy شامل بازسازی کامل از کل قلعه/مدرسه هاگوارتز خواهد بود. البته نقشه محدود به این قلعه نیست و تمامی لوکیشن‌های اطراف هاگوارتز از جمله دهکده هاگزمید و ... نیز قابل گردش هستند. بازی همچنین اجازه گشت و گذار در این نقشه بزرگ با استفاده از جاروی پرنده را نیز می‌دهد که البته سازندگان در همین رابطه، تایید کرده بودند که متاسفانه قرار نیست مسابقات قابل بازی کوییدیچ در گیم‌پلی وجود داشته باشد.

بازی Hogwarts Legacy حدود یک هفته دیگر در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.